بارش ها غرب و جنوب استان اصفهان را فرا می‌گیرد

اصفهان(پانا) _ کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی با اشاره به تداوم کاهش دما در سطح استان اصفهان، گفت بارش های پراکنده غرب و جنوب استان را از شامگاه یکشنبه فرا می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بارش ها غرب و جنوب استان اصفهان  را فرا می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان مژگان امیر امجدی، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان اصفهان است، از این رو آسمان بسیاری از مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه غبار صبحگاهی پدیده غالب مناطق مرکزی و کلان شهر اصفهان در ساعات ابتدایی روز است، افزود: از شامگاه یکشنبه تا دوشنبه همراه با ناپایداری‌های ضعیف روی استان شرایط برای بارش پراکنده در برخی مناطق به ویژه مناطق غرب و جنوب استان مهیا است.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۱۵ و سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

امیر امجدی به بارندگی‌های روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از اردستان با میانگین هفت و نائین با میانگین ۶.۸ میلی متر گزارش شده است.

وی اضافه کرد: میمه با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین منطقه استان در ۲۴ ساعت پیش رو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار