فروتن: سبک مشارکتی مدارس هیات امنایی چشم انداز دورتری ایجاد می کند

تهران (پانا) - جلسه مدارس هیات امنایی با حضور عطااله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه18 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فروتن: سبک مشارکتی مدارس هیات امنایی چشم انداز دورتری ایجاد می کند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه18تهران، جلسه مدارس هیات امنایی منطقه18با حضور عطااله فروتن، مدیر آموزش و پرورش منطقه18،نسرین توکلی، معاون آموزش ابتدایی منطقه، حسین عابدی، کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی و مدیران مدارس هیات امنایی برگزارشد.

فروتن ضمن خیر مقدم، تقدیر و تشکر ویژه از زحمات همکاران گفت: مدارس هیات امنایی به سبب سبک مشارکتی در مدیریت مدرسه، از مدارسی هستند که می توان با چشم اندازهای دورتر و افق وسیع تری به آنها نگریست و قطعا انتظارات اولیا نیز از این مدارس در زمینه های آموزشی و پرورشی به سبب برگزاری کلاسهای فوق برنامه و در اختیار داشتن زمان آموزشی بیشتر،به مراتب بالاتر خواهد بود.

در ادامه توکلی معاون آموزش ابتدایی منطقه18، ضمن تبیین شیوه نامه خدمات فوق برنامه در مدارس هیات امنایی اظهار داشت: مدرسه هیئت امنایی یک مدرسه عادی و کاملا معمولی با شیوه مدیریتی متفاوت است که مسئولیت مدیریت به جای یک فرد بر عهده هیئت امنا است. مسئولین این مدارس می‌بایست در راستای تربیت صحیح و تقویت تحصیلی دانش آموزان تلاش کنند، اما با توجه به شرایط به وجود آمده و برگزاری کلاسها به صورت غیر حضوری نیاز است که نحوه آموزش ها نسبت به گذشته متفاوت باشد و این امر با همکاری و مشارکت مسئولین مدرسه و اولیای دانش آموزان تحقق می یابد.

توکلی ادامه داد: با توجه به مشارکت اولیا در امور مدرسه حس همکاری و همدلی بیشتر خواهد شد و مسئولین مدرسه با انگیزه بهتر جهت رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی به جلو حرکت خواهند کرد و قطعا در شرایط کنونی نیاز است تمامی همکاران دست به دست هم داده تا خدمات مورد نیاز به دانش آموزان در فضای مجازی ارائه شود.

همچنین کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی به چند نکته آیین نامه ای که باید به آنها توجه ویژه داشت اشاره نمود و در پایان، مدیران مدارس به ارائه گزارشی از عملکرد دوماهه گذشته پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار