مدرسین توانمند و آگاه پا به عرصه ی خبرنگاری می گذارند

کرمان(پانا) - مسئول خبرگزاری پانا استان کرمان گفت: مدرسین پانا بازوان پرتوان و در آموزش خبرنگاران یاریگر ما هستند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسین توانمند و آگاه پا به عرصه ی خبرنگاری می گذارند

حمید رضا کرمی گفت: با برگزاری دوره ی مدرسی خبرنگاری پانا امکان آموزش دانش آموزان بیشتری فراهم شده و اکثر شهرستانها و مناطق استان می توانند نمایندگی فعال داشته باشند.

کرمی ضمن اشاره به آموزش بیش از 5000 خبرنگار دانش آموز و 300 خبرنگار فرهنگی گفت: خبرگزاری پانا ی کرمان با توجه به نبود زیر ساختهای لازم و پراکندگی جامعه هدف در عرصه ی خبر موفقیت های چشمگیری را کسب کرده است.

وی افزود: از جمله مشکلات موجود در خبرگزاری پانا کمبود امکانات است وکرمان به واسطه ی گستردگی و پراکندگی جمعیت از جمله استانهایی است که فعالیت در این عرصه و با این جامعه ی هدف زیاد ، کاری بسیار دشوار ولی جذاب است.

کرمی گفت: تاکنون استقبال دانش آموزان جهت شرکت در دوره های مختلف خبرنگاری بسیار خوب بوده و ما طرح هر دانش آموز یک خبرنگار را به اجرا گذاشته ایم که جذب بالایی داشته ایم.

وی از حضور دانش آموزان در دوره های مجازی خبر داد و گفت: بستر شاد فضایی سالم،جذاب و مناسب برای فعالیت دانش آموزان در عرصه ی خبر است و آموزشهای لازم را از این طریق به دانش آموزان داده ایم .

وی ضمن تشکر از مسئولین وکارشناسان پانای مرکز گفت: مدرسین پانا با توجه به مشکلاتی که در برگزاری دوره وجود داشت با انگیزه ی بالایی در این دوره شرکت کرده و مطالب را فرا گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار