دوره مدرسی خبرنگاری اقدامی موثر در ارتقاء خبرگزاری پانا است

کرمان(پانا) - سرپرست سازمان دانش آموزی استان کرمان در حاشیه برگزاری دوره مجازی کشوری مدرسی خبرنگاری پانا گفت: آموزش مدرسین توانمند جهت ارتقاء خبرگزاری پانا امری ضروری بود که محقق شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره مدرسی خبرنگاری اقدامی موثر در ارتقاء خبرگزاری پانا است

محمود رجبی پور از استقبال زیاد دانش آموزان از حضور در دوره های مختلف خبرنگاری و گویندگی خبر داد و گفت: یکی از عرصه هایی که باعث رشد اجتماعی دانش آموزان می شود، خبرنگاری و گویندگی است و خوشبختانه خبرگزاری پانا جهت جذب دانش آموزان آمادگی کامل را دارد.

رجبی پور از جذب و ساماندهی بیش از 1000 خبرنگار افتخاری جدید خبر داد و افزود: استان کرمان استانی پهناور است و با توجه به اینکه زیر ساختها در بسیاری از شهرستانها آماده نیست، دانش آموزان با انگیزه بالایی در این عرصه نیز حضور پیدا کرده اند.

محمود رجبی پور گفت: خبرگزاری پانا ظرفیت عظیمی است که مغفول مانده و می تواند تمامی فعالیتهای آموزش و پرورش را پوشش دهد.

وی گفت: بسته تحولی سازمان دانش آموزی مسیر را برای همه دانش آموزان خصوصا خبرنگاران هموار کرده و ما می توانیم با انگیزه بالایی ادامه مسیر را طی کنیم.

وی ضمن اشاره به طرح های جدیدی که قرار است در خبرگزاری پانای کرمان رونمایی شود گفت: خبرنگاران پانا نشان دادند در هر وضعیت و شرایطی آمادگی ارائه برنامه های مختلف را دارند و تولید محتواهای مختلف از جمله برنامه هایی است که به خوبی در حال اجراست.

رجبی پور در پایان از برگزار کنندگان این دوره تشکر کرده و برگزاری ذوره هایی از این قبیل را لازم و ضرورری دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار