دومین استودیو تولید محتوا در آموزش و پرورش فیروزه به بهره برداری رسید

فیروزه(پانا)- دومین استودیو ضبط فیلم و محتوای آموزشی و تربیتی در دارالقرآن نور آموزش و پرورش شهرستان فیروزه آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دومین استودیو تولید محتوا در آموزش و پرورش فیروزه به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزه ، معاون توسعه منابع و پشتیبانی این مدیریت ضمن بازدید از دومین استودیو ضبط فیلم و محتوای آموزشی و پرورشی در دار القرآن نور، توجه به امر آموزش و پرورش در فضای مجازی را با توجه تعطیلی آموزش حضوری از شرایط امروز جامعه در مبارزه با بیماری کرونا عنوان کرد .

حسین شهرآبادی افزود: برای تجهیز و راه اندازی این کارگاه که شامل تجهیزات فیلم برداری ، نور ، صدا ،‌ پرده نمایش ، دیتا پرژکتور است تا کنون مبلغ15 میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته محمود خادریان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان فیروزه ، این استودیو با هدف تولید محتوا در زمینه آموزش، تربیت وسلامت و تهیه محتوای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، معرفی رشته های فرهنگی ، تهیه محتوا های قرآن ،عترت ونماز ،کارگاه مشاوره و طرح یاریگران زندگی فعالیت می کند .

نخستین استودیو تولید محتوای آموزشی و تربیتی مرداد ماه امسال در هنرستان فنی آیت الله خامنه ای شهرستان فیروزه راه اندازی شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار