معاون مرکز زنان ریاست جمهوری به پانا خبر داد:

تصویب لایحه مشاوره های قبل و بعد ازدواج /آغاز آموزش زوج های جوان شاغل همزمان با هفته ازدواج

خبرگزاری پانا: معاون امور خانواده مركز امور زنان وخانواده ریاست جمهوری با اشاره به برنامه های این مرکز در هفته ازدواج گفت: آموزش جامع زوج های جوان شاغل به صورت سراسری همزمان با ایام هفته ازدواج آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

زهرا سجادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در این باره اظهار داشت: با اشاره به برنامه های این مرکز درخصوص ازدواج و هفته ازدواج اظهار داشت: برنامه هایی که توسط مرکز زنان ریاست جمهوری در هفته ازدواج برگزار می شود در قالب برپایی همایش نیست بلکه سعی می شود اقدامات در قالب انجام طرح ها و برنامه های فرهنگی باشد.

معاون امور خانواده مركز امور زنان وخانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه اجازه موضوع آموزش خانواده برای زوج های جوان به تازگی از معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری اخذ شده است، گفت: در این راستا آموزش جامع زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده اند در موضوع خانواده انجام می شود.
وی با بیان اینکه طرح آموزش زوج های جوان شاغل همزمان در روزهای هفته ازدواج آغاز می شود، افزود: همچنین شاغلینی که از ازدواج آن ها سال ها گذشته است، نیز می توانند در این طرح شرکت کنند.
سجادی یادآور شد: سعی می شود در طرح آموزش خانواده ویژه زوج های جوان آموزش هایی مفید درخصوص مباحث مختلف خانواده ارائه شود.
معاون امور خانواده مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری همچنین درخصوص تدوین لایحه مشاوره های قبل و بعد ازدواج نیز گفت: این لایحه از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به تصویب رسیده است.
به گزارش پانا، هفته ازدواج از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه برگزار می‌شود و به گفته معاون فرهنگی امور تربیتی وزارت ورزش و جوانان شعار جشنواره ملی ازدواج «ازدواج آگاهانه،‌ به هنگام و آسان» تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار