مدیر کل کمیته امداد استان؛

مهمترین وظیفه صندوق امداد ولایت استان جذب سپرده های خیران است

زنجان (پانا) - جلسه شورای مدیریت و راهبری جذب سپرده های قرض الحسنه صندوق امداد ولایت استان زنجان با حضور اعضای شورا و به ریاست مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در سالن حضرت خدیجه کبری (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین وظیفه صندوق امداد ولایت استان جذب سپرده های خیران است

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در این جلسه با اعلام اینکه روند امور در صندوق امداد ولایت استان زنجان رو به بهبود مستمر است، گفت: مهمترین وظیفه صندوق امداد ولایت استان جذب سپرده های خیران است وامیداریم با همت بیشتر وعزم راسخ ،تفکر بسیجی و حرکت های جهادی ضمن تزریق امید به جامعه روزنه های یاس و ناامیدی را از جامعه هدف امداد دور کرده و به هدف اصلی امداد، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات در خانواده ها دست یابیم.
وی به گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد صندوق امداد ولایت استان زنجان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان دو هزار و 950 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و کار گشایی و مسکن با اعتباری بیش از 20میلیارد و690میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده است.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: صندوق امداد ولایت استان زنجان با پرداخت 211فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی با اعتبار 3 میلیارد و 893 میلیون تومان، هزار و431 فقره وام کارگشایی به مبلغ 7میلیارد و84میلیون تومان ،940فقره تسهیلات مسکن به مبلغ 8 میلیارد و 53میلیون تومان و 6فقره تسهیلات فرهنگی به مبلغ 35 میلون تومان از صندوقهای فعال وپیشرودر کشور است.
صفری ادامه داد: شرایط امروز جامعه هدف ویژه تر است و وظیفه ما افزایش منابع و جلوگیری از رسوب آن است و به فرمایش مقام معظم رهبری امروز کمک مومنانه به مردم انقلابی گری واقعی است.
مدیر کل کمیته امداد استان به ساماندهی مراجعین نیز در ایام کرونایی اشاره کرد و افزود: استفاده از روشهای نوین الکترونیکی برای کاهش مراجعات مددجویان به ادارات باید بصورت جدی پیگیری شود و با گسترش خدمات غیرحضوری ضمن تسهیل امورات مددجویان از شیوع ویروس منحوس کرونا جلوگیری به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار