آغاز دوره‌ جدید روابط فرهنگی و هنری میان ایران و ایتالیا

تهران (پانا) - یاروسلاوا رومانووا، دبیر اول و رایزن بخش فرهنگی و مطبوعاتی سفارت ایتالیا در تهران، در بازدید از فرهنگسرای نیاوران و یازدهمین نمایشگاه دوسالانه ملی سرامیک ایران گفت: از تعامل و همکاری در برگزاری رویدادهای هنری با فرهنگسرای نیاوران استقبال می کنیم.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز دوره‌ جدید روابط فرهنگی و هنری میان ایران و ایتالیا

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، خانم یاروسلاوا رومانووا، دبیر اول و رایزن بخش فرهنگی و مطبوعاتی سفارت ایتالیا در تهران، طی بازدید از فرهنگسرای نیاوران ونیز یازدهمین نمایشگاه دوسالانه ملی سرامیک، با تقدیر از فرهنگسرای نیاوران و برگزارکنندگان این نمایشگاه، آثار ارائه شده در نمایشگاه را بسیار فاخر، همراه با معانی انسانی و معرفت شناسی عنوان کرد.
در این بازدید که با همراهی عبادرضا اسلامی کولایی، مشاور معاون هنری و رییس فرهنگسرای نیاوران و فربد همت آزاد، دبیر انجمن سفالگران همراه بود؛ رایزن فرهنگی سفارت ایتالیا با اشاره به سوابق روابط فرهنگی و هنری میان دو کشور و موثر بودن چنین روابطی در استحکام دوستی بین ایران و ایتالیا گفت: تلاش می کنیم تا با همکاری مجموعه های فرهنگی و هنری فعال با پیشینه تاریخی چون فرهنگسرای نیاوران در ایران، دوره‌ی جدید روابط هنری و فرهنگی میان دو کشور بعد از بیماری کرونا، شکل بگیرد.
عبادرضا اسلامی کولایی نیز در این بازدید با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بالای میان دو کشور ایران وایتالیا در سخنانی با تاکید بر تعاملات هنری بویژه برنامه های مشترک فرهنگی و هنری دو کشور که موجب شناخت و تعالی بیشتر می شود، با تاکید بر لزوم ارتباط موثر و کارآمد میان کشور های اروپایی با ایران گفت: بسیار مشتاقم تا میان فرهنگسرای نیاوران و یکی از مراکز مهم و تاریخی کشور ایتالیا تفاهم نامه همکاری منعقد شود. اتفاقی که ماحصل آن می تواند نهایتا به همکاری و تعامل سازنده میان هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دو کشور ختم شود.
شایان ذکر است یازدهمین دوسالانه سرامیک، آبان و آذر ماه سال جاری با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت 10 تا 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 20 در گالری شماره یک و دو و نیز محوطه فرهنگسرای نیاوران میزبان تمامی علاقه مندان هنرهای تجسمی خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار