تهیه و تولید محتواهای آموزشی معلمان ابتدایی منطقه ورامین در برنامه آموزشی شاد

ورامین(پانا)- معاونت آموزش ابتدایی منطقه ورامین از بارگذاری بیش از 50 اثر از تولیدات و محتواهای آموزشی معلمان ابتدایی منطقه ورامین در کانال‌های تخصصی شاد و ایمای 6 پایه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و تولید محتواهای آموزشی معلمان ابتدایی منطقه ورامین در برنامه آموزشی شاد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، محمدرضا لاری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین گفت: آموزش مجازی و تولید محتوای آموزشی برای استفاده دانش‌آموزان، با برنامه‌ریزی و تنظیم بودجه‌بندی محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از 15 شهریور ماه آغاز و با توجه به ادامه روند فعلی تا پایان سال‌ تحصیلی ادامه خواهد داشت. دراین خصوص و با توجه به فعالیت آموزشی گسترده و حضور توانمند آموزگاران و همکاران منطقه در 6 پایه تحصیلی و تهیه امکانات ضبط و تولید محتوا در دوماهه آغاز سال تحصیلی جاری بیش از 50 اثر از تولیدات آموزگاران شهرستان ورامین در ایمای حرفه‌ای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در شبکه‌های اجتماعی شاد و سروش بارگذاری و مورد استفاده سایر همکاران و دانش‌آموزان قرار گرفت. بخشی از این تولیدات در شبکه شاد مورد استفاده دانش‌آموزان در سراسر ایران اسلامی است.

لاری همچنین اظهار کرد: این فرآیند زمان‌بر، طبق مبانی تصریح شده در بندهای 5 و 6 سند تحول بنیادین و در راستای تحقق عدالت آموزشی است.

محمد رضا لاری در ادامه، ضمن اعلام آمادگی برای ضبط و تولید محتوای سایر همکاران منطقه، تصریح کرد در این اقدام داوطلبانه نزدیک به 80 درصد آموزگاران منطقه با هماهنگی کارشناسی گروههای آموزشی دخیل در مراحل تولید، ضبط، ویرایش، نظارت آموزشی، جلوه‌های ویژه بصری، ویراستاری علمی و بهره‌ گیری از تکنولوژی اتاق سبز بودند تا جلوه زیبای دیگری از معلمی را در این عمل نوع دوستانه به نظاره بنشینیم.

او در پایان از زحمات ارزنده کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی و همه آموزگاران فعال در این حوزه صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: آرزوی موفقیت روزافزون برای همه همکارانم دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار