در گفت‌وگو با پانا

محمود کلهر: اسکوچیچ ثابت کرد تیم ملی جای بهترین‌هاست؛ بازی با بوسنی نوید رسیدن به روزهای اوج را داد

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران با دفاع از عملکرد دراگان اسکوچیچ در دیدارهای دوستانه تیم ملی، معتقد است روند بازی ملی‌پوشان نویدبخش رسیدن فوتبال ایران به روزهای اوج است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
محمود کلهر: اسکوچیچ ثابت کرد تیم ملی جای بهترین‌هاست؛ بازی با بوسنی نوید رسیدن به روزهای اوج را داد

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پانا درباره عملکرد تیم ملی ایران در دیدار مقابل بوسنی گفت: « به نظرم تیم ملی عملکرد بسیار راضی کننده‌ای داشت. آرایش تیم ملی و تکنیک‌هایی که بازیکنان رد و بدل می‌کردند و به ویژه مهر‌ه‌هایی که کمتر فرصت بازی کردن داشتند در این بازی خیلی هماهنگ کار کردند و این نشان دهنده هماهنگی و تطبیق آنها با کادر فنی است و نشان داد که بازیکنان گفته‌های سرمربی را به خوبی اجرا کردند. »

وی ادامه داد: « در نیمه دوم عملکرد بازیکنان خیلی بهتر از نیمه اول بود و بازیکنان توانستند به اولین گل برسند، در ادامه هماهنگی بازیکنان سبب شد که به گل دوم برسیم. اسکوچیچ سال‌هاست در لیگ ایران حضور دارد و به خوبی از بازیکنان ایران شناخت کافی دارد و با عملکرد خوبی هم که تیم ملی مقابل بوسنی انجام داد، ثابت کرد که تیم ملی جایگاه بهترین‌ها است. »

کارشناس فوتبال کشورمان درباره صعود ایران به مرحله سوم جهام جهانی قطر اظهار کرد: « قطعاً کار سختی داریم، متأسفانه ما نتایج خوبی در دیدارهای آخرمان کسب نکردیم و هم‌اکنون دو حریف سرسخت مانند عراق و بحرین داریم،اما خوشبختانه این دو بازی به میزبانی ایران است و می‌تواند یک امتیاز ویژه برای ما محسوب شود. »

وی ادامه داد: « با عملکردی که از بازیکنان تیم ملی در بازی بوسنی دیدم، مشخص است اسکوچیچ قصد دارد هم در فاز تهاجمی عملکرد خوبی داشته باشیم و هم در فاز کارهای تاکتیکی در بخش دفاعی بازیکنانی داشته باشد که به خوبی برگردنند. »

هافبک سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در پایان گفت: « در تمام خطوط در بازی مقابل بوسنی عملکرد بازیکنان، قابل قبول بود ‌و من فکر می‌کنم برای صعود به جام جهانی قطر باید از بازیکنان و کادر فنی دفاع کرد. الآن وقت حمایت از تیم ملی است و امیدوارم بتوانیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم و تیم ملی به شرایط قابل قبولی برسد. در حال حاضر بازی تیم ملی مقابل بوسنی این نوید را داد که به زودی تیم ملی به روزهای اوجش برمی‌گردد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار