حامیان افراطی ترامپ تظاهرات می‌کنند

تهران (پانا) - راست‌های افراطی حامی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز در شهر واشنگتن تظاهرات می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حامیان افراطی ترامپ تظاهرات می‌کنند

به گزارش العالم از واشنگتن پست، چهره‌های رسانه ای راست افراطی، ملی گرایان سفیدپوست و طرفداران تئوری توطئه برای حضور در این تجمع اعلام آمادگی کرده‌اند.

از سوی دیگر گروه‌های ضدفاشیستی و ضدنژادپرستی نیز تجمعی در نزدیکی گردهمایی راست‌های افراطی حامیان ترامپ برگزار خواهند کرد.

«جیسون میلر» مشاور ستاد انتخاباتی ترامپ پنجشنبه در حمایت از تجمع افراطی‌ها اعلام کرد: فوران حمایت‌ها از ترامپ را دوست دارم.

پلیس واشنگتن تاکنون مجوزی برای برگزاری این تجمعات صادر نکرده است. برخی فعالان محلی نسبت به بروز خشونت در جریان برگزاری تجمع دو گروه حامیان ترامپ و مخالفان وی ابراز نگرانی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، پیشتر ناظران نسبت به بروز خشونت بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هشدار داده بودند. پس از شکست ترامپ مقابل جو بایدن، طرفداران هر یک از نامزدها در برخی شهرها به خیابان‌ها آمدند.

در شهرهایی همچون واشنگتن و نیویورک، بسیاری از فروشگاه‌ها از بیم بروز خشونت اقدام به حصارکشی کرده بودند. هنوز شمار زیادی از این فروشگاه‌ها حصارها را جمع‌آوری نکرده‌اند.

به گزارش رسانه های آمریکایی، بایدن با ۲۹۰ رای الکترال در مقابل ۲۱۷ رای الکترال ترامپ به پیروزی رسیده است. اما ترامپ شکست را نپذیرفته و مدعی تقلب در انتخابات شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار