رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر:

ویروس کرونا نسبت به قبل مقاوم تر شده و شدت این بیماری افزایش یافته است

اسلامشهر(پانا) - تأمین اعتبار ۳۷۰ میلیون تومانی جهت تعمیر دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر انجام شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ویروس کرونا نسبت به قبل مقاوم تر شده و شدت این بیماری  افزایش یافته است

رضا معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: هفتم آبان ماه جاری قراردادی با یک شرکت جهت تعمیر یک ماهه دستگاه اکسیژن‌ساز این مرکز درمانی منعقد شده که با وجود گذشت دو هفته از انعقاد قرارداد، شرکت مذکور تاکنون اقدامی در خصوص عمل به تعهداتش نداشته است.

او تصریح کرد: از زمان خرابی دستگاه اکسیژن‌ساز، اکسیژن موردنیاز بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان از طریق کپسول اکسیژن تأمین شده و اجازه ندادیم خللی در روند اکسیژن‌رسانی به بیماران ایجاد شود.

رئیس بیمارستان امام‌رضا (ع) اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ویروس کرونا نسبت به قبل مقاوم تر شده و شدت این بیماری نیز افزایش یافته گفت: در حال حاضر شاهد شیوع خانوادگی ویروس‌کروناهستیم و تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف در معرض ابتلاء هستند و همشهریان عزیز باید دقت بیشتری درخصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

معدنی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درمان قطعی برای ویروس کرونا یافت نشده، مهمترین اقدام در حال حاضر پیشگیری و قطع زنجیره ابتلاء به این ویروس است و کسبه و بازاریان نیز می توانند در حوزه فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار موثر باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار