فرماندار اسلامشهر:

ضرورت فرهنگ‌سازی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا

اسلامشهر(پانا) -طرح آزمایشی برنامه جامع رهگیری بیماران کرونایی در بخش احمدآباد مستوفی توسط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت فرهنگ‌سازی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در نشست مدیران محله ‌اسلامی و حافظان ‌سلامت شهرستان که با حضور سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) برگزار شد، در سخنانی اظهارکرد: با توجه به نفوذ کلام و پایگاه ‌اجتماعی قابل توجه مدیران محله ‌اسلامی از این عزیزان درخواست داریم تا همیاران ‌سلامت در محلات مختلف شهرستان باشند و ادامه داد، در تلاش هستیم تا از تمامی گروه‌های موثر و با نفوذ شهرستان جهت فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری از سیر صعودی ابتلاء به ویروس کرونا کمک بگیریم.

او با اشاره به نقش موثر و سازنده مدیران محله‌اسلامی در اجرای موفقیت‌آمیزطرح مواسات و کمک به خانواده‌ها و افراد آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا افزود: امیدواریم در حوزه فرهنگ‌سازی برای قطع زنجیره انتقال ویروس ‌کرونا نیز از مشارکت جدی و اثربخش مدیران محله‌اسلامی استفاده کنیم.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: علاوه بر ترغیب مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله، رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی، پروتکل‌های ‌بهداشتی و استفاده از ماسک، مدیران محله‌اسلامی می‌توانند از تجمعات مختلف مانند برگزاری مراسم جشن و یا فاتحه‌خوانی که باعث شیوع بیشتر ویروس ‌کرونا می شود، پیشگیری کنند.

مرسلپور با اشاره به اجرای آزمایشی برنامه جامع‌ رهگیری بیماران کرونایی در بخش احمدآباد مستوفی توسط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر تصریح کرد: در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح، اجرای آن با مشارکت و همکاری مدیران محله ‌اسلامی در سایر نقاط شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار