جزییات برگزاری دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تشریح شد

تهران (پانا) - مدیر سازماندهی شبکه پشتیبانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان جزییات برگزاری دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جزییات برگزاری دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تشریح شد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سید ابوالفضل شاه طاهری مدیر سازماندهی شبکه پشتیبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در آستانه برگزاری دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا در کشور این اجلاسیه و مهمترین بخش کنگره یعنی انتخابات به صورت مجازی برگزار خواهد شد این امر سبب شد تا ما برنامه های خاصی را با توجه به شرایط موجود برای دانش آموزان تدارک ببینیم.

وی گفت: یکی از مسائلی که در این بین برای ما حائز اهمیت می باشد بحث شناخت دانش آموزان است، باتوجه به اینکه شرایط کرونا، فرصت دیدارهای دانش آموزی را از بچه های انجمن سلب کرده ما شرایط را برای دانش آموزان در بستر فضای مجازی ایجاد کردیم تا آنان بهتر بتوانند همدیگر را بشناسند و البته در انتخاب عضو دانش آموز شورا بتوانند با شناخت بیشتر، انتخاب دقیق تری را داشته باشند.

شاه طاهری خاطرنشان کرد: صندلی داغ یکی از برنامه هایی است که دانش آموزان می توانند با ابعاد مختلف شخصیت های کاندیدهای شورای مرکزی آشنا شوند و همچنین برنامه تبیین شاخصه های عضو شورای مرکزی،کار انتخابات را برای دانش آموزان تسهیل خواهد کرد.

وی ادامه داد : به هر حال هر بستری که بخواهیم درآن وارد شویم نقاط قوت و ضعفی دارد کنگره در بستر فضای مجازی نیز از این بحث مستثنا نیست، در این مدت سلسله جلسات منظم تری را نسبت به سال گذشته در فضای مجازی با دانش آموزان داشتیم و فرصتی ایجاد شد تا دانش آموزان بیشتر با هم آشناشوند ولی قطعا دانش آموزان از فضای حقیقی کنگره و ارتباطات حضوری با یکدیگر و... محروم هستند.

مدیر سازماندهی شبکه پشتیبانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: زیارت نیابتی از جمله برنامه های انگیزشی بود که در بستر فضای مجازی شکل گرفت و بازتاب های گسترده ای از سوی دانش آموزان داشتیم در کنگره اتحادیه هم برنامه های جذابی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است که ازجمله آنها می توان به برگزاری جلسه آموزشی نحوه کنشگری دانش آموزان تشکل های دانش آموزی، جلسات ایده پردازی، بیان دغدغه ها ، مطالبات دانش آموزان و دوره آموزشی نحوه فعالیت دانش آموزان در بستر فضای مجازی اشاره کرد.

گفتنی است دومین اجلاسیه سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امسال با توجه بعه شرایط کرونا در کشور با حضور دانش آموزان به صورت برخط برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار