شوک شماره 10 به تازه واردها جواب داد؛ آسمان اراک آفتابی شد

تهران (پانا) - به نظر می‌رسد روزهای بحرانی و پرحاشیه تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک به پایان رسیده است و این تیم با تقویت شدن به ادامه لیگ فکر خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شوک شماره 10 به تازه واردها جواب داد؛ آسمان اراک آفتابی شد

لیگ برتر بیستم در همان هفته اول حاشیه بزرگی داشت و ضعف مدیریت در تیم آلومینیوم اراک با شاهکار استفاده پیراهن‌های تیم ملی ایتالیا برای این تیم تکمیل شد تا در نهایت پس از شکست 3 بر صفر خانگی آلومینیوم مقابل نساجی در اراک، رسول خطیبی از سمت خود استعفا دهد.

پس از استعفا تلاش‌ها برای بازگشت خطیبی در ابتدا جواب نداد اما سرانجام شوک شماره ده سابق تیم پاس تهران به مدیران تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم جواب داد و با تزریق بودجه، این تیم وارد دوران آرامش شد.

طی 48 ساعت گذشته اوضاع و احوال برای آلومینیوم زیر و رو شده است و علاوه بر اینکه رسول خطیبی یکبار دیگر به تمرین برگشته، این تیم بازیکن‌های بزرگی را در نقل و انتقالات جذب کرده است که می‌توانند آنها را به خوبی تقویت کنند.

جابر انصاری، مرتضی آقاخان، محمد ایران پوریان و محسن ربیع‌خواه مهره‌های نام آشنایی هستند که برای تقویت آلومینیوم با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند تا کمی خیال رسول خطیبی را راحت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار