روسیه پروازهای خود به ایران را از سر می گیرد

تهران (پانا) - شرکت هواپیمایی ایرفولوت روسیه پروازهای مستقیم بین تهران - مسکو را از ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) از سر می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
روسیه پروازهای خود به ایران را از سر می گیرد

به گزارش ایرنا، نخستین پرواز ایرلاین روسی از چهارشنبه هفته آینده از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو مسکو انجام می شود.

بر اساس اعلام ایرلاین روسی پروازهای تهران مسکو دو روز در هفته (یکشنبه و چهارشنبه) و با هواپیمای سوخوی روسی انجام می شود.

یک مقام وزارت حمل‌ونقل روسیه به محدودیت اعمال شده در پروازها بین ایران و روسیه بر اثر شیوع کرونا اشاره کرد و افزودکه فقط شرکت‌های ایرفلوت و ماهان، پروازهای مسافربری بین ایران و روسیه را انجام می‌دهند.

پرواز شرکت هواپیمایی ماهان نیز اکنون پنچشنبه ها به مقصد تهران- مسکو و برعکس انجام می شود.

برای مسافرت به مسکو مسافران حتما باید از سفارت روسیه در ایران معرفی نامه کتبی داشته باشند اما ایرانیانی که گذرنامه دیپلماتیک و خدمت دارند و همچنین دارندگان گذرنامه روسیه و مدرک اقامت روسیه، نیاز به معرفی نامه از سفارت روسیه در تهران ندارند.

ایرفلوت بزرگترین شرکت هواپیمایی روسیه دارای مسیرهای پروازی داخلی و بین‌المللی است. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۲۳ تاسیس شد که یکی از قدیمی‌ترین ایرلاین‌های جهان است و نام آن خلاصه شده ناوگان هواپیمایی روسیه است.

در دوران اتحاد جماهیر شوروی ایرفلوت شرکت دولتی بود اما اکنون به عنوان شرکت نیمه خصوصی محسوب می‌شود. مقر اصلی آن فرودگاه بین‌المللی واقع در مسکو است. تعداد ناوگان ایرفلوت به ۱۷۰ فروند هواپیما شامل ایرباس، بویینگ و سوخوی است. این ناوگان بزرگ به ۱۳۰ مقصد مختلف در دنیا پرواز دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار