رونمایی از کیت بومی تشخیص بیماری ویروسی لکه سفید در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ در حاشیه نشست کارگروه پژوهش و فناوری اطلاعات استان بوشهر با حضور استاندار، کیت بومی تشخیص بیماری ویروسی لکه سفید در استان بوشهر رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کیت بومی تشخیص بیماری ویروسی لکه سفید در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این نشست با ابراز خرسندی از اجرای طرح تولید کیت بومی تشخیص بیماری لکه سفید در بوشهر اظهار کرد: ضمن قدردانی از پژوهشگران استان بوشهر برای تولید کیت تشخیص بیماری لکه سفید، تولید انبوه این کیت پیگیری شود.

وی بیان کرد: با همکاری دانشگاه خلیج فارس، پارک علم و فناوری و پژوهشکده میگو با استفاده از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می توان نسبت به تولید انبوه این کیت اقدام کرد.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از این نشست با تاکید بر ضرورت تعامل بین دانشگاه و صنعت تصریح کرد: طرح های پژوهشی و فناورانه استان ابتدا از سوی دستگاه های اجرایی فراخوان شده و در کارگروه های کارشناسی و نشست هایی با حضور مسئولان اجرایی و روسای دانشگاه ها مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و برای تصویب نهایی به کارگروه پژوهش و فناوری استان معرفی شوند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر هم در این نشست در مورد سند راهبردی علم و فناوری دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: این سند در راستای ابلاغیه ستاد اقتصاد مقاومتی در سال 95 تدوین شده و استان بوشهر در بین 10 استان منتخب برای تدوین این سند قرار گرفت.

عبدالمجید مصلح افزود: در استان بوشهر دانشگاه خلیج فارس مجری این طرح است و خروجی طرح شامل 8 طرح کلان با22 پروژه و 6 طرح توسعه زیست بومی با 15 پروژه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار