کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه یک شهرری در در جلسه ستاد پرسش مهر:

جشنواره پرسش مهر، دانش‌آموزان و فرهنگیان را با روحیه نقد‌پذیری و پرسشگری آشنا می‌کند

شهرری(پانا)- کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه یک شهرری در جلسه ستاد هماهنگی جشنواره پرسش مهر و مسابقات فرهنگی هنری با اشاره به اهمیت جشنواره فرهنگی پرسش مهر بر اشاعه پرسشگری، اندیشه‌ورزی و با هدف فرهنگ‌سازی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره پرسش مهر، دانش‌آموزان و فرهنگیان را با روحیه نقد‌پذیری و پرسشگری آشنا می‌کند

احسان رمضانی، کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه یک شهرری، در این جلسه که از سوی کارشناسی فرهنگی و هنری معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک ری، به صورت مجازی و از طریق وبینار به صورت جداگانه برای مقاطع مختلف تحصیلی این منطقه، برگزار شد، گفت: جشنواره پرسش مهر، هر ساله براساس شرایط روز جامعه با طرح موضوعی از سوی رییس‌جمهور آغاز می‌شود که فرصت خوبی است تا دانش‌آموزان و فرهنگیان روحیه نقد‌پذیری، پرسشگری و مسئولیت‌پذیری را تجربه کنند.

او افزود: در سال تحصیلی 1400 _ 1399، پرسش مهر 21 با موضوع «نحوه کمک دانش‌آموزان به خانواده‌ها و هم‌سالان برای مقابله با ویروس کرونا» در 22 رشته با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.
رمضانی ضمن تاکید بر برگزاری با کیفیت مرحله مدرسه‌ای مسابقات و لزوم ایجاد انگیزه و شور و نشاط در دانش‌آموزان، نکاتی درباره زمان‌بندی مسابقات، سطح برگزاری مسابقات، شیوه ارسال آثار، مراجع و منابع را برای حاضرین در این وبینار تشریح کرد.

کارشناس فرهنگی و هنری ناحیه یک شهرری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان تا آخر پاییز و فرهنگیان تا نیمه دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ستاد پرسش مهر 21 آموزش و پرورش استان ارسال کنند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار