طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به شناسایی و  معرفی دانش آموزان تمام ساحتی می پردازد ، پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

به گزارش پانا ، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس ستاد استانی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر در جلسه ستاد استانی ضمن تقدیر و تشکر از معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل بخاطر طراحی ، تنظیم و تهیه این طرح ارزشمند ، اظهار داشت : این طرح که به شناسایی و معرفی دانش آموزان تمام ساحتی می پردازد ، پیوست عملی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
در ادامه علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و نائب رئیس ستاد طرح ، گفت : طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی که به معرفی الگوهای برتر دانش آموزی استان بوشهر می پردازد یک طرح جامع ابتکاری استانی است و هیچ مشابه دیگری در سایر استانهای دیگر کشور ندارد .


موحدی نائب رئیس ستاد طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود : طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی ، در پی تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و پرورشی بویژه حوزه دانش آموزی و مستند به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، بیانیه ی گام دوم انقلاب و اسناد بالا دستی آموزش و پرورش است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد : این طرح بصورت آزمایشی در سطح مدارس مقطع متوسطه دوم استان بوشهر اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار