در ارتباطی مجازی و به دستور حسن روحانی، رئیس جمهور

باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان افتتاح شد

کرمان(پانا)- باشگاه پیشکسوتان فرهنگی کرمان، در راستای تکریم فرهنگیان بازنشسته از طریق ارتباط مجازی و توسط حسن روحانی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان افتتاح شد

احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح باشگاه پیشکسوتان فرهنگی گفت: تکریم معلم، مدیریت منابع و مدرسه پویا، راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته گنجینه های آموزش و پرورش هستند اظهار کرد: باشگاه پیشکسوتان با هدف تکریم و اعتلای منزلت اجتماعی این افراد راه اندازی شده است.

اسکندری نسب اظهار کرد: استفاده از تجارب و نظرات بازنشستگان فرهنگی در برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش در برنامه کاری این اداره کل قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان غنی سازی اوقات فراغت بازنشستگان و ارج نهادن به زحمات این بزرگواران را از دیگر اهداف راه اندازی این باشگاه عنوان کرد و گفت: مستندسازی و انتقال تجارب به نیروهای جوان با همفکری پیشکسوتان، از دیگر هدف راه اندازی این باشگاه است.

احمد اسکندری نسب گفت: باشگاه پیشکسوتان فرهنگی کرمان شامل بخش هایی از جمله سالن اجتماعات با ظرفیت ۳۰۰ نفر، تالار مراسم با ظرفیت ۴۰۰ نفر و سالن کنفرانس با ظرفیت ۷۰ نفر است.

وی افزود: کتابخانه ۱۶ هزار و ۵۰۰ جلدی، استخر شنا، زمین ورزشی، زمین تنیس خاکی، باشگاه رزمی، اتاق سلامت، کارگاه نجوم، اتاق شطرنج، کلاس آموزشی، آشپزخانه و آلاچیق از دیگر بخش های باشگاه پیشکسوتان فرهنگی است.

اسکندری نسب بیان کرد: باشگاه پیشکسوتان فرهنگی با ۲۴ هزار و ۷۶۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش کرمان بازسازی و تجهیز شده است.

بر پایه این گزارش، باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان با دستور حسن روحانی رئیس جمهور، همزمان با افتتاح هزار و ۵۵۰ پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور به صورت مجازی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار