فرماندار رشت: اصناف در اجرای محدودیت ایجاد شده همکاری کنند

رشت (پانا) - فرماندار شهرستان رشت از اصناف خواست تا همکاری لازم را در اجرای محدودیت ایجاد شده در خصوص مقابله با کرونا داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار رشت: اصناف در اجرای محدودیت ایجاد شده همکاری کنند

به گزارش ایرنا، علی فتح اللهی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا افزود: با وجود میل باطنی برای اجرای محدودیت ها اقدام کرده ایم، علاقه به تعطیلی کسب و کارها نداریم اما با توجه به آمار بالای مبتلایان ناچار به اعمال این محدودیت ها هستیم.

وی اظهار کرد: انتظار است که اصناف همکاری لازم را با همکاران ما داشته باشند، اگر احساس وظیفه و مسئولیت باشد همه می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی کسب و کار خود را هم داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت این محدودیت ها بر اساس آنچه که در ضوابط پیش بینی شده اخطار کتبی و بعد از آن پلمب و یا جریمه اعمال می شود.

وی بیان کرد: تعزیرات، بهداشت، اماکن، اصناف و فرمانداری از دستگاه های کمک کننده در اجرای این محدودیت ها هستند که با تشکیل اکیپ هایی نسبت به ابلاغ این دستورالعمل و تذکر شفاهی فعال شده اند.

وی با بیان اینکه اطلاعیه و بخشنامه های لازم برای اطلاع اصناف صادر شده است، اظهار کرد: مردم هم باید در خریدهای خود تغییر رفتار داشته و خرید را در طول روز قبل از ساعت تعیین شده در اجرای محدودیت انجام دهند.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز استانی از بیستم آبان تا بیستم آذر به مدت یکماه فعالیت مراکز و مشاغل غیر ضروری باید از ساعت ۱۸ عصر تعطیل شود.

پاساژها، مراکز خرید، تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسم و تجمعات، فروش لوازم و مواد دخانی و قهوه خانه ها و چایخانه ها، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، استخر شنا، پارک ها و شهربازی ها، بازارهای روز موقت، خشکشویی ها، لوکس فروشی ها، اسباب بازی فروشی ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان و پوشاک فروشی، پارچه فروشی و آتلیه و عکاسی و اقامت سراها، آژانس، مشاور املاک، دفاتر پلیس + ۱۰، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر الکترونیکی شهری و صرافی ها و هتل ها را از جمله مشمولان این طرح عنوان کرد.

هتل ها مجاز به پذیرش مسافر هستند اما از ساعت ۱۸ عصر به بعد نباید در لابی هتل ها و مهمانسرا و در رستوران های تجمعی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار