خاکزاد: مراکز یادگیری محلی مصداقی از سوادآموزی جامعه محوراست

تهران (پانا) - درجلسه مشترک ستاد راهبردی مراکز یادگیری محلی سازمان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شدضمن تبادل نظرات در خصوص فعالیت‌های مراکز یادگیری محلی و چالش‌های موجود با توجه به شرایط کرونایی امروز، مراکز یادگیری محلی مصداقی از سوادآموزی جامعه محور معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
خاکزاد: مراکز یادگیری محلی مصداقی از سوادآموزی جامعه محوراست

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی، جلسه مشترک ستاد راهبردی مراکز یادگیری محلی سازمان با ریاست معاون امور آموزشی سازمان و حضور روسای ادارات ساماندهی دوره های سوادآموزی و آموزش های داوطلبانه استان ها بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

این نشست به منظور تبیین و تشریح برنامه های مراکز یادگیری بسته تحولی «پیوند سواد و زندگی» و ارائه گزارش استان ها در خصوص مجموعه فعالیت های انجام شده تشکیل شد.

احمد خاکزاد معاون امور آموزشی سازمان ضمن تشکر از تلاش های مسئولانه همکاران برای اجرای این شیوه نامه، ایجاد و اداره مراکز یادگیری محلی را مصداقی از سوادآموزی جامعه محور دانست.

همچنین بازگیر مدیرکل دفتر برنامه ریزی دوره های سوادآموزی در خصوص نکات اجرایی، کارکردها، فرآیندها و انتظارت براساس برنامه ارائه شده مطالبی را عنوان نموده و تاکید کرد ضمن اینکه اجرای بسته تحولی از تعهدات و برنامه های این سازمان در مراکز است اما توجه به اصل سوادآموزی به عنوان اولویت اصلی برنامه های مراکز یادگیری محلی مورد انتظار است.

در ادامه جلسه استان های کرمانشاه ،آذربایجان غربی، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، مازندران و خراسان شمالی به نمایندگی از استان ها نکاتی را در خصوص اقدامات انجام شده وخلاقیت ها و ابتکارات آنان در جذب و برگزاری برنامه های آموزشی به اشتراک گذاشته از مشارکت سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی، آسیب ها و چالش ها در مراکز مجری بسته تحولی مطالبی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار