مجلس دانش آموزی مکانی برای خود باوری دانش آموزان است

کرمان(پانا) - سرپرست سازمان دانش آموزی در جلسه با نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن تشکر از مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت دهمین دوره مجلس دانش آموزی به بهترین شکل انجام شد و کرونا مانع انجام کار نشد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی  مکانی برای خود باوری دانش آموزان است

محمود رجبی پور عنوان کرد: این انتخابات از بهترین انتخابات بود و بر خلاف دوره های گذشته، در این دوره باید در شهرستانها هم مجلس دانش آموزی داشته باشیم.

وی افزود: تا این لحظه ۱۶ شهرستان، مجلس دانش آموزی تشکیل داده اند و در شهرستانها و مناطق این امر به تفکیک جنسیتی صورت گرفته است.

رجبی پور گفت: هر شهرستان در شبکه شاد یک کانال ویژه پسران و یک کانال ویژه دختران تشکیل داده و ۹ پسر و ۹ دختر به عنوان مشاورین مدیر کل مشغول به کار شدند.

وی گفت: با حضور ۸۰۰ دانش آموز مجلس و ۳۰۰ دانش آموز شورای دانش آموزی امید همکاری خوبی را با آموزش و پرورش داریم.

رجبی پور گفت: همچنان با انگیزه به ادامه فعالیت در سازمان دانش آموزی پرداخته و بیش از پیش در جهت رشد مجموعه تلاش خواهیم کرد.

محمود رجبی پور گفت: یک مجموعه موفق مجموعه ای است که نیروهای توانمند و فعالی داشته باشد. همچنین پرچم پیشرفت که با اقتدار به دست گرفته ایم را همیشه بالا نگه می داریم و تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت سازمان به کار گرفته و با وجود نیروهای توانمند در سازمان دانش آموزی روز به روز مسیر موفقیت را هموار خواهیم کرد.

وی گفت: نیروهای سازمان دانش آموزی با کوله باری از تجربه در حال فعالیت هستند.

رجبی پور گفت: خبرگزاری پانا مجموعه ای توانمند و قدرتمند است که باید تمام تلاش خود را در جهت رشد دانش آموزان انجام داده و آموزش دانش آموزان را مانند قبل انجام دهد.

وی روابط عمومی سازمان دانش آموزی را نیز بازوی توانمند مجموعه دانست و گفت: با وجود دو بال روابط عمومی و خبرگزاری پانا در سازمان دانش آموزی شاهد موفقیتهای بیش از پیش سازمان دانش آموزی خواهیم بود.

رجبی پور گفت: سازمان دانش آموزی عضوی از مجموعه پرورشی است و ما همیشه سلسله مراتب را باید رعایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار