خنیفر در بیست و پنجمین اجلاس مدیران دانشگاه فرهنگیان:

افزایش جذب دانشجو معلمان با آموزش‌های مجازی

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، شرایط حاضر با آموزش های مجازی را مهیا کننده فرصتی مناسب برای افزایش جذب دانشجو معلم و رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش جذب دانشجو معلمان با آموزش‌های مجازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه، در بیست و پنجمین اجلاس مجازی مشترک سراسری سرپرستان مدیریت های استانی و سرپرستان پردیس ها و واحدهای آموزشی تابعه دانشگاه فرهنگیان در سالن شهید چمران این دانشگاه، با تاکید بر اهمیت آموزش و وظایف محوله در دوران کرونا تصریح کرد: چشم ها به نظام تعلیم و تربیت دوخته شده است. چرا که آینده و ثبات یک مملکت به آموزش صحیح آن کشور، گره خورده است.

خنیفر، روش موثر برای یادگیری دانش و مهارت را آموزش حضوری دانست و گفت: در شرایط کنونی، شناخت و آگاهی صحیح از مسیر پیش رو، تسهیل کننده عبور از گذرگاه ها است.

وی، اتخاذ تصمیمات عاقلانه و مجددانه و ارائه ایده با نگاه توام با تامل و راهکار توسط استان ها را از اهم وظایف برشمرد و افزود: شرایط حاضر با آموزش های مجازی مهیا کننده فرصتی مناسب برای افزایش جذب دانشجو معلم و رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش است.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، از کرونا به عنوان همآوردی جنگ های بی میدان یاد کرد و اظهار کرد: در عصر حاضر، دنیا توسط قدرت های بی میدانی اداره می شود که بر اقتصاد، آموزش و مناسبات اجتماعی تاثیر به سزایی داشته است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر حفظ کیفیت، تمامیت آموزش و حفظ شان و منزلت دانشگاه ادامه داد: با جدی گرفتن آموزش های LMS کنترل و نظارت بر این آموزش ها لازم و ضروری است.

این مقام مسئول، تسهیل فعالت های آموزشی، ایجاد تحول و نوآوری در نظام تعلیم و تربیت معلم و ارائه آموزش های مجازی به ورودی های جدید دانشگاه فرهنگیان را مهم خواند و افزود: ورودی های جدید دانشگاه در حالی وارد آموزش مجازی شدند که نسبت به نظام آموزشی روزانه این دانشگاه آشنا نبودند. باید با دقت و الگو گرفتن از سایر دانشگاه ها و تمهید اقدامات لازم، آموزشی صحیح و درخور توجه به دانشجو معلمان ارائه شود.

خنیفر، برپایی جلسات هفتگی مجازی در دانشگاه های فرهنگیان استان ها را فعالیتی مهم برشمرد و گفت: با جدی گرفتن حضور فعال استادان در مراکز و پردیس های استانی، دانشجو معلمان در فعالیت های فرهنگی، آموزشی و دانشجویی مشارکت داده شوند.

رئس دانشگاه فرهنگیان، در پایان قاطعیت در عین مدارا، برخورد توام با مهر و محبت و عزت و تکریم دانشجو و استاد در شرایط کنونی را مهم دانست و افزود: با شنونده بودن، شنود موثر را تجربه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار