مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد:

آموزش و پرورش شهرستان ملارد، دبیرخانه استانی جشنواره فرهنگی هنری علمدار شد

ملارد(پانا)- هدف جشنواره فرهنگی و هنری علمدار، گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و معرفی اسوه ایثار و اخلاص در عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش شهرستان ملارد، دبیرخانه استانی جشنواره فرهنگی  هنری علمدار شد

یادواره سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی، به منظور صیانت از میراث گرانبهای شهدای والامقام و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت و با هدف ارج نهادن به اخلاص، عشق و وفاداری سردار سرفراز، پرورش‌یافته مکتب امام راحل(ره) و مقاومت، در شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.

سجاد حسین‌زاده مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش ملارد در این‌باره گفت: از طرف دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار، داوری این جشنواره به اداره کل شهرستانهای استان تهران - شهرستان ملارد تفویض شد.

حسین‌زاده در مورد اهداف این جشنواره گفت: صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب درس‌آموز، بازنمایی حقیقی از تصویر آن شهید آسمانی به مثابه نمادی از هم‌پیوستگی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی و معرفی آثار ارزشمند فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و فرهنگیان مستعد و علاقه‌مند و تقدیر از آنها است.

همچنین این جشنواره برای همکاران فرهنگی در قالب: شعر، داستان کوتاه، مقاله، بیان خاطره، خوشنویسی و خط و نقاشی، برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اول و دوم، دکلمه خوانی، نامه‌ای به سردار، نقاشی و برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه در قالب داستان، بیان خاطره و دلنوشته، نامه‌ای به سردار و نقاشی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این جشنواره از تاریخ 18 شهریور ماه تا 10آذرماه سال جاری و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود. علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی alamdar_shahrestanhayetehran@ ارسال کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار