پیام تسلیت معاون آموزش ابتدایی در پی درگذشت همکار فرهنگی مدافع حریم تعلیم و تربیت

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پیامی درگذشت همکارفرهنگی، خانم « مریم اربابی» را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۸۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون آموزش ابتدایی در پی درگذشت همکار فرهنگی مدافع حریم تعلیم و تربیت

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت ابتدایی، در پی درگذشت خانم «مریم اربابی»، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش فقدان این معلم فداکار و فرهیخته را تسلیت گفت.

مریم اربابی، آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه بود. این معلم عزیز علیرغم بیماری و حضور در بخش مراقبت های ویژه و شرایط حاد تنفسی حتی در واپسین لحظات عمر گرانبهای خویش دست از تدریس به دانش آموزانش برنداشت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

خبر درگذشت همکار گرانقدر سرکار خانم «مریم اربابی» آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه؛ موجب تالم و تاثر فراوان گردید.تصویر این آموزگار فداکار که علیرغم بیماری سخت و در تخت بیمارستان با دغدغه ای فراوان پیگیر یادگیری دانش آموزانش بود نمایانگر فداکاری انسان های وارسته ای است که شکوه نام معلمی را معنا می بخشند.

اینجانب ضایعه دردناک فقدان این مدافع حریم تعلیم و تربیت را به جامعه فرهنگیان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و برای این فرهیخته دلسوز و پرتلاش، که عمر ارزشمند خود را صرف پرورش کودکان این مرزوبوم ساخت و تا واپسین لحظات نیز از مسئولیت خطیر معلمی غافل نشد، از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با شهدا و ائمه معصومین، برای خانواده مکرم آن مرحومه صبر و شکیبایی و برای کلیه معلمان و فرهنگیان بزرگوار که در این شرایط سخت با عزمی راسخ در خط مقدم عرصه تعلیم و تربیت هستند، سلامتی و عزت خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار