تولید محتوای آموزشی رایگان برای دانش آموزان توسط دبیران شهرستان تربت حیدریه

تربت حیدریه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه اعلام کرد محتوای آموزشی کتب درسی مقطع متوسطه دوره اول, دوم و فنی حرفه ای توسط دبیران شهرستان تربت حیدریه به صورت فیلم و جزوه الکترونیکی تهیه شده و به زودی در اختیار دانش آموزان شهرستان قرار می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای آموزشی رایگان برای دانش آموزان توسط دبیران شهرستان تربت حیدریه

محمدرضا قرائی تربتی در گفت و گو با پانا توضیح داد: با فراگیری ویروس کرونا، تعطیلی آموزش حضوری و نیاز مبرم به محتوای آموزشی الکترونیکی، کارشناسی تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه شهرستان دست به کار شدند و در اقدامی جهادی ظرف مدت دو ماه محتوای کل کتاب های درسی متوسطه دوره اول، دوره دوم و فنی حرفه ای را با تدریس 150 تن از اساتید و دبیران شهرستان در قالب فیلم و جزوه آماده کردند.
وی افزود: محتوای آموزشی این پک ها در قالب فیلم های آموزشی و درسنامه تهیه و گردآوری شده است و برای تمامی دانش آموزان مقطع متوسطه خصوصا دانش آموزان مناطق محروم قابلیت استفاده دارد.
مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: تمامی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان می توانند از هفته آینده و با هماهنگی مدیر مدرسه این بسته آموزشی را از مدرسه دریافت کنند.
قرائی با اشاره به این که تولید محتوا به این شکل و در این وسعت برای نخستین بار در کشور توسط اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه اجرایی شده است بیان کرد: ادارات قطب شهید برونسی، سایر ادارات استان و همچنین در سطح کشور تاکنون ادارات کل تهران و تبریز نیز برای دریافت بسته مذکور درخواست داده اند که برایشان ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار