نهضت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در عملکرد سالانه رتبه عالی کشور را کسب کرد

یاسوج (پانا) - بر اساس نامه معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بررسی و ارزیابی از عملکرد سالانه در شاخص های عملکردی حوزه معاونت نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در رتبه عالی و شایسته تقدیر بین استان‌های سراسر کشور قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نهضت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در عملکرد سالانه  رتبه عالی کشور را کسب کرد

در بخشی از نامه شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش آمده است: آنچه مسلم است دستیابی استان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزمی راسخ و تلاش صادقانه هدایت و راهبری هوشمندانه مسئولان استانی و همت والا و بی‌بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش انجام گرفته است.

در این نامه از استاندار خواسته شده که به نحو شایسته از افراد موثر در کسب این موفقیت تقدیر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: فعالیت های حوزه معاونت سواد آموزی در ۲۵ شاخص عملکردی در کشور و ارزیابی شد که استان در ۲۳ شاخص بالاتر از میانگین عملکرد کشور و در ۱۳ شاخص رتبه اول را کسب کرد.

هادی زارع پور اظهار کرد: استان در سه شاخص رتبه دوم- دو شاخص رتبه سوم را به خود اختصاص داده و به لحاظ عملکردی در جمع چهار استان برتر کشور و صاحب رتبه عالی و شایسته تقدیر شد

او گفت: در اجرای طرح شتاب بخشی به سوادآموزی؛ مراکز یادگیری محلی، طرح نماز کلید بهشت، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، توانمندسازی کارکنان و آموزش دهندگان، نشستهای کتابخوانی، طرح آموزش رایانه، طرح خواندن با خانواده ،مسئولیت پذیری ، برنامه عملیاتی و هزینه کرد منابع رتبه اول کشور را کسب کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: با توجه به شرایط کرونایی در مراکز یادگیری محلی سوادآموزی با تلفیق سواد و مهارت آموزی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ماسک و دستکش تولید شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان نیز بیان کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی آموزش دهندگان سواد آموزی با تلاش و جدیت در کلاسهای دوره سوادآموزی در قالب کلاس حضوری و در دوره انتقال و تحکیم سواد نیز بیش از ۵۲۰ محتوای آموزشی تصویری و صوتی تهیه کردند.

سید حمدالله خواهش نیک گفت: کسب رتبه برتر معاونت سوادآموزی استان حاصل تلاش مربیان ناظران مسئولان استانی وشهرستانی اموزش وپرورش.و حمایت های اعضای شوراهای پشتیبانی سوادآموزی، گروه بهبود کیفیت، کارگروه واگذاری سواد آموزی و ستاد امتحانات و همراهی موسسات و تشکل های مردم نهاد و مدیران مراکز یادگیری محلی با همکاران پرتلاش مجموعه سواد آموزی است.

او افزود: برای نخستین سال طرح بسته تحولی با عنوان پیوند سوادوزندگی در۶ مرکز یادگیری محلی استان و با محوریت جهش تولید اجرا می شود.

حوزه معاونت سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی رتبه برتر عملکرد را در کشور کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار