سیدحسن خمینی: مرحوم فیرحی مخلصانه در امر پیرایش دین و انقلاب اسلامی از تحجّر و جمود همت می‌گماشت

تهران (پانا) - سیدحسن خمینی به مناسبت درگذشت دکتر داود فیرحی در پیامی نوشت سلامت نفس او و ارادت خالصانه‌اش به امام و ارزش‌های اصیل انقلاب همواره او را به عالمی دردآشنا با هویت دینی مبدل کرده بود که مخلصانه در امر پیرایش دین و انقلاب اسلامی از تحجّر و جمود و هر ناخالصی زائد همت می‌گماشت.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سیدحسن خمینی: مرحوم فیرحی مخلصانه در امر پیرایش دین و انقلاب اسلامی از تحجّر و جمود همت می‌گماشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیدحسن خمینی، متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر داود فیرحی به این شرح است:

«بسمه تعالی

درگذشت عالم جلیل‌القدر و اندیشمند فکور برادر عزیزمان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر داود فیرحی رحمت‌الله و رضوانه علیه موجب تأثر بسیار برای همه کسانی است که از نزدیک با ایشان آشنا بودند و با کمالات علمی و شخصی آن مرحوم آشنایی داشتند.

مرحوم فیرحی از جمله عالمانی بود که از جوانی با درک صحیح از نیاز روزگار خود در کنار علوم متداول حوزوی، به مطالعاتی فراتر از مباحث رایج در حوزه‌های علمیه روی آورد و در این امر به یکی از سرآمدان حوزه‌های مطالعاتی خویش بدل شد.

سلامت نفس او و ارادت خالصانه‌اش به امام و ارزش‌های اصیل انقلاب همواره او را به عالمی دردآشنا با هویت دینی مبدل کرده بود که مخلصانه در امر پیرایش دین و انقلاب اسلامی از تحجّر و جمود و هر ناخالصی زائد همت می‌گماشت.

خدای متعال آن مرحوم را با اولیاء خویش محشور دارد و به بازماندگان عزیزش صبر و اجر مرحمت دارد و رضوان واسع خود را بر این فقید سعید ارزانی نماید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار