رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

اهداء 60 تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران(پانا)- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اعطای 46 تبلت و 14 گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بی بضاعت و کم‌بضاعتی که از کلاسهای مجازی محروم بودند خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اهداء 60 تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، عبدالرضا دژن با اشاره به اینکه امسال شرایط ویژه‌ای را داریم و معلمان در جبهه جهاد آموزشی ایفای نقش می‌کنند، گفت: معلمان با ارزیابی از وضعیت کلاس ها تلاش می‌کنند تا دانش‌آموزانی که عضو شاد نیستند را از روش‌های دیگر آموزش دهند.

او با تاکید بر اینکه اولویت برنامه آموزشی ما شاد است؛ اظهار کرد: برای دانش‌آموزان عزیزی که امکان استفاده از شبکه شاد را ندارند، تدبیر می‌کنیم و از طریق آموزش تلویزیونی، درسنامه‌ها و بسته‌های آموزشی و آموزش فرد به فرد دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش مدیران محترم جهت تأمین لوازم کمک آموزشی مورد نیاز دانش آموزان از جمله تبلت و گوشی هوشمند، تصریح کرد: مدارس استثنایی ثلاث، نشاط، کریم اهل بیت، قدس1، معصومین، نور1، ضیافت، امام خمینی (ره)، شهداء 2 و علی‌ابن‌ابیطالب (ع) با یاری خیرین عزیز، 46 تبلت و 14 گوشی هوشمند خریداری و به دانش‌آموزان بی بضاعت و کم بضاعتی که از کلاسهای مجازی محروم بودند؛ اعطا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار