معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

تمامی بخش های آموزش و پرورش باید درگیر اجرای برنامه سند تحول بنیادین شود

تهران(پانا)-معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت مناطق 21گانه شهرستانهای استان تهران بر ضرورت مهارت ورزی در دوره‌های ضمن خدمت تاکیدکرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تمامی بخش های آموزش و پرورش باید درگیر اجرای برنامه سند تحول بنیادین شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران یوسف بهارلو گفت: با توجه به لزوم ایجاد تولید محتواهای آموزشی برای دانش‌آموزان و معلمین در فضای مجازی باید آموزش‌ها و دوره‌های ضمن خدمت با رویکرد مهارت‌ورزی اجرا شود.

او توجه به آموزش نیروی انسانی در اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین را بسیار مورد تاکید دانست و افزود : باید تمامی بخش‌های آموزش و پرورش درگیر اجرای برنامه سند تحول بنیادین شود.

بهارلو توجه به برنامه ملی درسی، نقشه جامع علمی کشور و افزایش بهره‌وری دوره‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های این معاونت دانست و گفت: توجه ویژه به ستاد تکریم معلم و مشارکت بین‌دستگاهی با رویکرد مدیریت دانش در دستور کار جدی این معاونت است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم برنامه‌ها از نتیجه مطلوب برخوردار شود باید گفتمان‌سازی ،مطالعه و تحقیق در پیرامون آن‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی منطبق بر بستر، بسته‌های تحولی در دستور کار این معاونت است و با توجه به اینکه ۲۵ بسته تحولی در سند تحول بنیادین پیش‌بینی شده است برای تمامی این بسته‌ها دوره‌های آموزشی در نظر گرفته خواهد شد .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: نیازسنجی و تنوع بخشی به موضوع، نوع و شیوه آموزش‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد و مطابق با استانداردهای روز پیش رفته تا از بهره‌وری لازم در این زمینه برخوردار شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار