1550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور فردا افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - آئین افتتاح همزمان 1550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور فردا به صورت متمرکز و با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از طریق ارتباط تصویری با استان‌های سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
1550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور فردا افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، آئین افتتاح همزمان 1550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی در سراسر کشور به صورت متمرکز و با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از طریق ارتباط تصویری با استان‌های سراسر کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.

به گفته مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، این طرح ها شامل 1422 پروژه آموزشی با 8051 کلاس درس، 124 پروژه تربیتی و 4 پروژه رفاهی است که به صورت همزمان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد و در مجموع بالغ بر یک میلیون و 100 هزار مترمربع زیر بنا را شامل می شود.

این گزارش می‌افزاید با ارتباط ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با استانداری‌های سراسر کشور و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ها، این 1550 پروژه آموزشی، تربیتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 36 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حدود 70 درصد اعتبارات پروژه های مذکور توسط سازمان نوسازی مدارس و 30 درصد توسط خیرین مدرسه‌ساز و با مشارکت آنان تأمین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار