جزئیات تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات رفاهی خرید کالا به کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای

تهران (پانا) - تفاهم نامه اعطای وام قرض الحسنه و تسهیلات رفاهی خرید کالا به کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای فی مابین رئیس این مرکز دانشگاهی و رئیس جامعه حامیان دانشگاه به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات رفاهی خرید کالا به کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، امروز در نشست هیأت مدیره جامعه حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای که با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه برگزار شد، تفاهم نامه‌ای فی ما بین رییس جامعه حامیان دانشگاه و رییس دانشگاه فنی حرفه ای به امضا رسید و مبادله گردید.

بنابراین گزارش، در این تفاهم نامه که به طرح 20+10 موسوم است، جامعه حامیان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع بانکی خیرین و بدون نیاز به سپرده گذاری دانشگاه و با همکاری و مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران، با اعتبار دویست میلیون ریال جهت خرید کالاهای با دوام ایرانی به صورت اقساط ۶ الی ۱۲ ماهه و همچنین تسهیلات رفاهی یکصد میلیون ریالی قرض الحسنه جهت خرید سبدهای مواد غذایی و پروتئینی و خدمات و ارایه امکانات با استفاده از تخفیفات نقدی در زمینه‌های رفاهی و خدماتی و فروشگاهی با پوشش هفت هزار فروشگاه و محصولات تولید داخل با صدور کارت طلایی برای کلیه کارکنان دانشگاه فنی وحرفه ای را تقبل می نماید.

در ابتدای این نشست صالحی عمران، رئیس دانشگاه از اقدامات حامیان و خیرین دانشگاه در تحقق ماموریت دانشگاه تشکر کرده و خواستار ایجاد ارتباط تنگاتنگ با بخش خصوصی کشور شد.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای با 3200 گارکاه و آزمایشگاه در سراسر کشور، امکانات خود را برای نوسازی و به روزآوری تجهیزات آموزشی و همچنین برای فراهم آوردن شرایط آموزش داشجویان با آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها، در اختیار بخش خصوصی قرار می دهد.

محمدرضا اسپرورین، رییس مجمع حامیان دانشگاه نیز به لزوم شاخص بودن کارکنان ودانشجویان دانشگاه فنی وحرفه ای اشاره کرد و طرح تسهیلات سه جانبه با مشارکت دانشگاه، جامعه حامیان وبانک مهر ایران و نحوه اجرایی کردن وام قرض الحسنه که عمدتا بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفا از طریق سامانه مربوطه انجام خواهد شد بعنوان اولین قدم در این راستا تبیین کرد.

وی صدور کارتهای طلایی برای کارکنان و دانشجویان متقاضی را اقدام دیگر جامعه حامیان مطرح کرد تا کارکنان دانشگاه در هنگام خرید نقدی هر محصول و کالای مورد نیاز و خدمات مورد استفاده، از طرف فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات مورد تکریم قرار گیرند و به احترام عضویت در دانشگاه فنی و حرفه ای، ۵ الی ۵۰ درصد تخفیف به آنها تقدیم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار