شهردار اسلامشهر:

نیاز به 30 میلیاردتومان اعتبار جهت احداث بوستان بانوان دراسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - شهرداری اسلامشهر برای جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، به وظایف محوله و قانونی خود عمل کرده است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نیاز به 30 میلیاردتومان اعتبار جهت احداث بوستان بانوان دراسلامشهر

اورینب مسرور، رئیس شورای شهر شهرستان اسلامشهر در هشتاد و ششمین جلسه این شورا در سخنانی ضمن گرامی‌داشت هفته کتابخوانی اظهار کرد: امیدواریم با دقت و توجه مجموعه آموزش و پرورش و سایر ارگان‌های مربوطه فرهنگ کتابخوانی در شهرستان نهادینه شود.

او در ادامه افزود: از تلاش‌های مجموعه معاونت خدمات‌شهری شهرداری اسللامشهر با توجه به شروع فصل بارندگی و رسیدگی به انهار منطقه و رسیدگی سریع سازمان آتش‌نشانی در رابطه با اطفاء حریق انباردپوی پالت‌های شهرستان تقدیر می‌کنیم.

سپس حسین طلا، شهردار اسلامشهر، در سخنانی به تشریح وضعیت احداث پارک بانوان در شهرستان پرداخت و بیان کرد: در طی سال جاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان عملیات دیوارکشی این بوستان انجام شد و برای سال آینده نیز ۱/۵میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است، اما برای احداث و تکمیل بوستان بانوان، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

او تصریح کرد: مهمترین مشکل در جانمایی بوستان بانوان است و به دلیل اینکه بوستان بانوان در قسمتی از بوستان مدیریت‌بحران که از محل اعتبارات بحران استانداری و اعتبارات دولتی احداث شده، شهرداری نمی‌تواند تغییرات در این مجموعه ایجاد کند و ایجاد تغییرات باید با هماهنگی و در صورت تصویب ستاد مدیریت بحران استانداری تهران انجام شود.

شهردار اسلامشهر تأکید کرد: برای جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، شهرداری به وظایف محوله و قانونی خود عمل کرده و باید سایر دستگاه‌ها نیز به وظایف خود عمل کنند و اعضای شورای شهر می توانند رفع این معضل را از این دستگاه‌ها مطالبه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار