معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزخبر داد :

محدودیت های کرونایی از۲۰ آبان به مدت یک ماه اعمال می شود

کرج (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از اعمال محدودیت های کرونایی همزمان با سراسر کشور از امروز ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت های کرونایی از۲۰ آبان به مدت یک ماه اعمال می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: بر اساس تصمیمات چهل و دومین جلسه ستاد ملی کرونا، فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ عصر تا صبح تعطیل می‌شود.
وی افزود: فعالیت‌های مرتبط با گروه شغلی یک، مانند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مراکز تولید و عرضه محصولات پروتئینی و میادین میوه و تره‌بار در هر ساعت از شبانه روز ممکن است و رستوران‌ها و مراکز عرضه غذاهای سرد و گرم نیز تنها به شکل بیرون‌بر مجاز به فعالیت خواهند بود.
این مسئول خاطر نشان کرد: این اقدام با توجه به شرایط خاص و حاد بیماری کرونا و ضرورت مدیریت روند تصاعدی این بیماری اعمال می شود.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز تاکید کرد: حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال بیماری مهمترین هدف ستاد مدیریت مقابله با کرونا در البرز است که باید بیش از پیش از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: اداره کل صنعت معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، اتحادیه ها، بازرسین و ... مکلفند با متخلفان طبق قانون برخورد و متناسب با مورد، مجازات جریمه یا پلمب واحد را برای آنان اعمال کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم اجرا و رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: از شهروندان انتظار داریم جهت حفظ سلامت خود و سایر شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی اقدام کنند در غیر این صورت رانندگان موظف هستند از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.
لزوم اهتمام و توجه مدیران دستگاه های اجرایی استان در پاسخگویی به موقع به اصحاب رسانه و افکار عمومی بخش دیگری از موارد مطرح شده از سوی رئیس شورای اطلاع رسانی استان بود.

وی در این رابطه یادآور شد: مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی در گرو تقویت تعاملات و ارتباطات مطلوب و بهینه است زیرا نمی توان فرهنگ را با بخشنامه، دستور العمل و ... به مردم ابلاغ کرد.
وی افزود: در این راستا از مسئولان انتظار می رود در عصری که به عصر ارتباطات معروف است و اخبار و اطلاعات در لحظه تبادل می شود، نسبت به ارائه اخبار و اطلاعات موثق و صحیح به منظور اقناع افکار عمومی اقدام نموده و نسبت به وقایع و رویدادهای جامعه و عملکرد خود بی تفاوت نباشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار