فرماندار ملارد:

برگزاری سومین جلسه پیگیری مشکل پلاک ثبتی۴٣ شهرستان ملاردبا مدیران بنیاد شهید

ملارد(پانا) - در جلسه مسئولین سازمان املاک بنیاد شهیدو فرمانداری ملارد، قول مساعد جهت رفع پلمپ پلاک‌های ثبتی افراد بومی با طی مراحل قضایی داده شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جلسه پیگیری مشکل پلاک ثبتی۴٣ شهرستان ملاردبا مدیران بنیاد شهید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد،در جلسه‌ای با حضور با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه ، فرماندار وجمعی از معتمدین محلی جلسه ای با مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات بنیاد شهید و سایر مدیران این مجموعه برگزار گردید.

سجاد برنجی فرماندار ملارد در این رابطه اظهار کرد: در این نشست طی صورتجلسه‌ای مقرر شد، پیرو مکاتبه فرمانداری ملارد،پیشنهاد مشترک امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم ملارد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معتمدین جهت اخذ تصمیم نهایی به معاون رییس جمهور و ریاست بیناد شهید کشور ارسال گردد .

او افزود:همچنین در این جلسه مسئولین سازمان املاک بنیاد شهید قول مساعد جهت رفع پلمپ پلاک‌های ثبتی افراد بومی با طی مراحل قضایی داده شد و مقرر گردید، پیرو جلسات قبلی تا تعیین تکلیف نهایی موضوع، بنیاد شهید از هرگونه اجرای احکام قضایی جلوگیری نمایند.

برنجی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن به دنبال حل این مشکل و مردم بومی ملارد است و امیدواریم مجموعه خدوم بنیاد شهید نیز نهایت مساعدت و مساعدت را در این زمینه داشته باشند تا این مشکل قدیمی به احسن نحو مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار