علیرضا استادی: «از سرنوشت» یکی از سخت‌ترین کاراکترهای کارنامه هنری من بود

قصه سریال «از سرنوشت» پتانسیل بالایی دارد/ زمان فیلمبرداری این سریال به کرونا نخوردیم/ با ترس و لرز سر فیلمبرداری می رویم

تهران (پانا)- علیرضا استادی می‌گوید در سریال «از سرنوشت» یکی از سخت‌ترین نقش‌هایی که در کارنامه هنری‌اش داشته را تجربه کرده زیرا این نقش منفی از هیچ لحاظ با شخصیت اصلی خود او هماهنگی نداشته است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا استادی: «از سرنوشت» یکی از سخت‌ترین کاراکترهای کارنامه هنری من بود

علیرضا استادی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون است که در چند سال اخیر حضور فعال در سریالهای تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی داشته است. بازی وی در نقش «عباس آقا» در سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی به حدی در ذهن مردم حک شده است که هر از چند گاهی از وی یاد می‌کنند.

اما پس از سریال «دلدادگان» وی در سریال «رهایم نکن»، «آرماندو»، «به رنگ خاک» و چندین فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرد. علیرضا استادی جزو بازیگران بی حاشیه در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر است که در طول این سالها آهسته و پیوسته به ایفای نقش پرداخته است.

این شب‌ها شاهد نقش آفرینی این بازیگر در فصل سوم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان هستیم.

بازیگر سریال «از سرنوشت» در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، درباره نحوه انتخاب نقش خود گفت: «باتوجه به ارادتی که همیشه به آقای خردمندان داشتم می‌دانستم که او دغدغه مسائل اجتماعی را در انتخاب قصه‌هایش دارد و این موضوع من را ترغیب کرد تا در کنارش باشم و ایفای نقش کنم همچنین باتوجه به نقش منفی که در این سریال عهده دارم جذابیت نقشم برایم چند برابر شد.»

وی با اشاره به ملاک‌هایش برای انتخاب نقش عنوان کرد:«اولین ملاک من برای انتخاب نقش فیلمنامه است، کارگردان و تهیه کننده گروه نیز برایم ارزش زیادی دارند زیرا جوهره کار توسط هنر آنها به مخاطب عرضه می‌شود.»

این بازیگر درباره فصل سوم سریال «از سرنوشت» توضیح داد:«باتوجه به توانمندی محمد محمودسلطانی و نویسنده‌های دیگر به نظرم قوت درام حفظ شده بود. البته نظر اصلی درباره فصل سوم این سریال را مردم باید بدهند اما ما کار خودمان را انجام دادیم و سعی کردیم هر اتفاقی هم که رخ می‌دهد باز هم به بهترین نحو انجام وظیفه کنیم درواقع مخاطب باید به ما نمره قبولی بدهد برای همین است که این بخش به مخاطب باز می‌گردد.»

وی افزود:«فصل‌های قبلی این سریال نیز با توجه به پتانسیل قصه، جذابیت‌های خاصی داشتند و به نظرم اگر این روند پیش برود باز هم مورد پسند مخاطبان قرار می‌گیرد.»

استادی با اشاره به فیلمبرداری در شرایط کرونایی گفت:«خوشبختانه زمان فیلمبرداری به کرونا نخوردیم اما اکنون همکارانم مجبورند به خاطر مردم بدون ماسک و شیلد جلوی دوربین بروند و همه مشغول کارند. اخیرا در پروژه‌های زیادی همکاری کردم و با ترس و لرز برای فیلمبرداری می‌رفتم زیرا واقعا صنف بازیگر هیچ محافظت فیزیکی ندارد و در همین ایام اساتید بزرگی را از دست دادیم حتی استاد خودم آقای کریم اکبری‌مبارکه به خاطر این بیماری از دنیا رفت.»

وی با اشاره به هدفی که تمام تیم سریال «از سرنوشت» از کارشان داشتند تصریح کرد:«امید داریم که مردم وقت بگذارند و این سریال را ببینند زیرا تمام اعضای گروه هدفشان این بود که خروجی کار قابل قبول باشد و مردم آن را دوست داشته باشند و خصوصا در این ایام سرگرم شوند و لذت ببرند. آرزوی سلامتی برای تمام همکاران و هموطنانم دارم.»

بازیگر سریال «از سرنوشت» از سختی‌های بازی در این سریال توضیح داد:«نقشی که به‌عهده داشتم یکی از سخت ترین کاراکترهایی بود که در کارنامه کاری‌ام با آن برخورد کرده بودم زیرا با روحیه، منش و رفتار خودم متفاوت بود در این شرایط واقعا به من سخت گذشت اما ارزش خروجی که از آن گرفتیم را داشت و توانستم قابل باور بازی کنم.»

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:«اینکه در کنار این بازیگران بودم برایم جذاب بود و از بودن کنارشان لذت بردم. جا دارد از همینجا از آقای خردمندان کارگردان باخرد این سریال تشکر کنم که من را پذیرفت تا در کنارش انجام وظیفه کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار