"یک شب دیگر هم بمان سیلویا" در انزلی روی صحنه می رود

رشت ( پانا) - نمایش " یک شب دیگر هم بمان سیلویا " کاری از گروه تئاتر فرهنگ به کارگردانی محمد رضا حسین زاده در انزلی روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
"یک شب دیگر هم بمان سیلویا" در انزلی روی صحنه می رود

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد استان، نمایش روایت‌گر زندگی سیلویا پلات (Sylvia Plath) شاعر، رمان‌نویس، نویسنده‌ی داستان‌های کوتاه و مقاله‌نویس آمریکایی‌ است. او بیشتر به خاطر اشعار زیبایش معروف شد.

پلات در دانشگاه کمبریج با شاعر نامدار انگلیسی آشنا شد و در ژوئن ۱۹۵۶ با او ازدواج کرد. شوهر او فردی بی‌بند و بار بود و علاقه‌ی زیادی به سیلویا نشان نمی‌داد، سیلویا در گذشته‌ی خود دچار اختلالات روانی و افسردگی شده بود و پس از ازدواجش نیز کم‌کم این بیماری تشدید پیدا کرد و درنهایت در سال ۱۹۶۳ با گاز خودکشی کرد.

عوامل این نمایش را محمدرضا حسین زاده، نویسنده :چیستا یثربی، بازیگران: فرهاد رحمن زاده، حسن ویسی خانی، شیرین سامی، کوثر غریب، نوید نظرمحمدی، محمود اسدی و زهرا میری تشکیل می دهند.

منشی صحنه: کوثر غریب، نوازنده ویلون: محمود اسدی، عکس: زهرا جمال‌پور، دکور: سید کریم حسینی، نور: حسن ویسی خان، یسری مقدم، دستیاران صحنه: پویا کشتکار دوست، سحر محمدی، هلیا رهنین، طراح پوستر: دانیال عرب زاده هستند.

در اجرای نمایش سیلویا، رعایت موازین بهداشتی برای تماشاگران پیش بینی شده است. ظرفیت سالن ۲۷۰ صندلی است که برای اعمال رعایت فاصله گذاری فقط از ظرفیت ۵۰ صندلی در هر اجرا استفاده خواهد شد. مواد ضد عفونی کننده برای دست، در ورودی سالن تعبیه خواهد شد.

از همه تماشاگران تقاضا می شود، حتماً با ماسک وارد شوند و مطمئناً از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

"یک شب دیگر هم بمان سیلویا" از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، ساعت ۱۸ در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی به اجرا در می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار