قرارگاه تحول کلانتری و پاسگاه ها راه‌اندازی شد

تهران ( پانا) - رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از تشکیل تحول در کوپ(کلانتری و پاسگاه ها) ناجا خبر داد و گفت تحول در سازمان‌ها امری ضروری و موجب بالندگی و پویایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه تحول کلانتری و پاسگاه ها راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی روز سه شنبه افزود: ارتقاء کارآمدی کلانتری و پاسگاه های سطح کشور پیش شرط ارتقاء سطح اعتماد عمومی به پلیس است.

وی ادامه داد: برای ارتقاء این نیاز به یک تحول بنیادین در کلانتری و پاسگاه ها نیاز داریم.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اجرایی کردن فرآیند تحول بنیادین در کلانتری ها و پاسگاه ها، گفت: موضوع تحول در هر سازمان امری ضروری و موجب حیات، بالندگی و پویایی آن است.

وی ادامه داد: ماموریت نیروی انتظامی ایجاب می کند این پویایی مضاعف باشد و حوزه ماموریت پلیس پیشگیری در همه ابعاد به ویژه در حوزه کلانتری و پاسگاه ها که خط مقدم ماموریت است و نقطه مماس و تماس نیروی انتظامی با مردم و یا بالعکس، مورد عنایت ویژه قرار دارد.

معصوم بیگی، کلانتری و پاسگاه ها را مرکز ثقل نیروی انتظامی برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها نسبت به کلانتری و پاسگاه ها توجه و تذکر داده اند و عنایت فرماندهان و مسئولان را به این بخش جذب کرده اند این بدان معناست که در این رابطه دغدغه وجود دارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه تحول کوپ، گفت: تاکید فرمانده معظم کل قوا به فرماندهان و مسئولان ناجا در خصوص ضرورت توجه و اهمیت وی‌ژه به نقش کلانتری ها به جهت اهمیت ویژه آنها و دارا بودن بیشترین تماس با مردم از جمله دلایل اصلی راه اندازی این قرارگاه به شمار می آید.

وی ادامه داد: قرارگاه مذکور به دبیری پلیس پیشگیری ناجا با هدف ارتقای کمی و کیفی توان پاسخگویی به مراجعان توسط کلانتری ها، پاسگاه ها، بخش ها و یگان های عملیاتی۱۱۰ و دیگر رده های پلیس پیشگیری ناجا که در تماس مستقیم با مردم قراردارند، تشکیل شده است.

رئیس پلیس پیشگیری گفت: ما در این حوزه نیاز به یک کار قرارگاهی داریم، کار قرارگاهی یعنی تلاش بی انتها و توقف ناپذیر، خلاقیت و نوآوری و مهمتر از همه انتخاب بهترین و مطمئن ترین مسیر به اهداف.

معصوم بیگی، لازمه موفقیت در ماموریت ها را قدرت و توانمندی داشتن تغییر و تحول مناسب دانست و افزود: یکی از موضوعاتی که به صورت مستمر مطرح می شود و به عنوان یک اصل مهم در دستور کار ناجا قرار دارد؛ بحث تحول در کلانتری و پاسگاه هاست که به شکر خدا برنامه های دقیقی نیز در این حوزه درحال طرح ریزی است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به تحول کوپ بایستی همه جانبه دنبال شود، گفت: در حوزه آموزش، مهارت، رفتار، تجهیزات، ساختار، انگیزه، آموزش همگانی و مشارکت های مردمی در تولید امنیت مدنظر باشد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خاتمه هدف تحول کوپ را کاهش جرایم، رضایتمندی مردم، برقراری امنیت مطلوب و ارائه خدمات به کارکنان دانست و افزود: قرارگاه تحول کوپ در اصلاح فرآیندها، اهتمام به پاسخگویی مطالبات مردم و کیفیت امور نقش بسزایی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار