آمار کرونا در مازندران: ۱۴۸ بیمار جدید بستری شد

ساری (پانا) - با بستری شدن ۱۴۸ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته، تعداد بستری‌شدگان در بیمارستان‌های مازندران به ۸۵۹نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آمار کرونا در مازندران: ۱۴۸ بیمار جدید بستری شد

طبق اعلام ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، در ۲۴ ساعت گذشته 129 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 19 نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند که مجموعا 148 نفر هستند.

در مقابل ظرف همین مدت 132 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.

هم اکنون 859 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند که از این تعداد 212 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در شبانه روز گذشته ۴ مبتلا به کووید19جان خود را از دست دادند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا طرح تعطیلی مشاغل غیرضروری گروه دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه ۲۰ آبان با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و کاهش آمد و شد در شهرها آغاز شد و تا ۲۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

این محدودیت شامل مشاغل گروه یک از قبیل مراکز امدادی و درمانی، اورژانس‌ها، مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر مارکت‌ها و مراکز تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی، نانوایی‌ها و داروخانه‌ها نمی‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار