بیانیه باشگاه سایپا درباره دیدار با پرسپولیس: فوتبال در سایه عدالت برگزار شد

تهران (پانا) - باشگاه سایپا با صدور بیانیه‌ای به اعتراض پرسپولیس درباره دیدار دو تیم واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه باشگاه سایپا درباره دیدار با پرسپولیس: فوتبال در سایه عدالت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ نارنجی پوشان روز جمعه 16 آبان ماه در حالی به مصاف پرسپولیس تهران رفتند که با چالش های عجیبی روبه رو بودند.
طبق برنامه های سازمان لیگ چندی پیش تر از این مسابقه، رسما محل میزبانی دیدار افتتاحیه لیگ برتر بیستم اعلام شده بود و قطعا حق مسلم سایپا بود تا بتواتد از امتیاز این میزبانی بهره مند شود.
در حالی که برخی از افراد با استفاده از ابزار رسانه ای و ارتباطی خود تا لحظات آخر به دنبال تغییر مکان میزبانی مسابقه بودند، بنا بر برقراری عدل وقدرت نیروهای امنیتی و انتظامی در برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی و پیگیری های مدیریت، حق مسلم باشگاه سایپا ادا شد.

اما متاسفانه بعد از گذشت 72 ساعت از برگزاری افتتاحیه دهه سوم لیگ برتر فوتبال ایران همچنان شاهد بد اخلاقی های رسانه ای هستیم و در شرایطی که می توان از جذابیت ها و زیبایی های فوتبال لذت برد، فضای رسانه ای فوتبال را به سمت و سوی دیگری سوق می دهد.
اعتراض علیه داوری این دیدار ناخود آگاه خاطره رفتارهای قدیمی به منظور اخذ امتیاز داوری را چه در کنار زمین و چه قبل از دیدارهای فوتبال را تداعی می کند.
در طول بازی نخست بارها شاهد اعتراض های شدید به تیم داوری بودیم که باتوجه به کارشناسی داوری این رویداد که هر چند تمام صحنه ها امکان پخش از برنامه های تلویزیونی را نداشت، شاهد رعایت عدالت بودیم و از سوی دیگر در حالی که چندین روز قبل سازمان لیگ برنامه مسابقات و میزبان دیدارها را به صورت رسمی اعلام کرده است، برخی از دست اندرکاران از معلوم نبودن محل برگزاری دیدار افتتاحیه و بلاتکلیفی گلایه دارند که شاید دور از رفتار حرفه ای فوتبال باشد.

در پایان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا از زحمات بی شائبه نیروی های امنیتی و انتظامی، تیم داوری و تمامی عزیزانی که در برگزاری هر چه باشکوه تر هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه پاس قوامین سهیم بوده اند، قدردانی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار