برگزاری مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری با ۷ شرکت کننده از خراسان شمالی

بجنورد(پانا)- چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری با ۷ شرکت کننده از خراسان شمالی به صورت مجازی و ویدئو کنفرانسی، در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری  با ۷ شرکت  کننده از خراسان شمالی

به گزارش پانا، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان شمالی گفت: در بخش خواهران و در رشته ترتیل، خانم زهره یزدانی و در رشته قرائت خانم زهرا میرابی جاجرم نیز به عنوان نفرات اول استان و راه یافته به مرحله کشوری به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام علی پرهیزگار افزود: در بخش برادران آقای حمید رحمتی نفر اول رشته حفظ کل، آقای امین امینی فرد نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء، آقای ابولفضل قدرتی نفر اول رشته قرائت، آقای ابوالقاسم رحیمی نفر اول رشته ترتیل و آقای رضا کریمی نفر اول رشته اذان که همگی حد نصاب کشوری را کسب کرده اند که در روز ۲۱ آبان ماه سال جاری به صورت ضبطی در مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی با دیگر رقبای کشوری خود به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: این مسابقات پس از ضبط در تاریخ ۸ آذر ماه سال جاری به صورت زنده از شبکه قرآن پخش و مورد داوری قرار خواهند گرفت.

پرهیزگار گفت: در بخش خواهران خانم فاطمه بابائی و در بخش برادران آقای رمضانعلی ایزانلو به عنوان ناظر و هادی حفاظ این دوره از مسابقات بودند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار