مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

مجوز ساخت پردیس سینمایی نور ممکن است به شهر دیگری واگذار شود

ساری (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اتمام فرصت اخذ وام ۴% یک میلیارد تومانی، علت آن را عدم تعامل شورا و شهرداری برشمرد و تأکید کرد که این فرصت عملا از دست رفته و برای احیای آن باید تلاشی مضاعف کنیم.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مجوز ساخت پردیس سینمایی نور ممکن است به شهر دیگری واگذار شود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، علی شادمان فرماندار شهرستان نور در نشست پردیس سینمایی این شهرستان، در خصوص مشکلات ساخت و ساز پردیس سینمایی گفت: با پیگیری‌های موکد آقای فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در وهله اول محل زمین و جانمایی سینما برطرف شد تا اینکه به مرحله مزایده رسیدیم و در این مرحله، بنا به دلایلی مابین شورا و شهردار، سبب کندی روند کار شده است.

عباس زارع مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در خصوص سینمای امید (پردیس سینمایی) گفت: خوشبختانه فضای فرهنگی هنری و رسانه ای خوبی در شهرستان نور داریم و با رایزنی‌های نماینده محترم مردم نور و محمودآباد در مجلس و پیگیری‌های آقای شادمان فرماندار شهرستان نور، مجوز ساخت نخستین پردیس سینمایی استان را برای شهرستان نور صادر کردیم، اما متاسفانه عدم وجود تعامل‌های همگرایانه در این شهرستان باعث شده تا قضیه پردیس سینمایی به نتیجه نرسد.

زارع در ادامه پیرامون آینده سینما امید گفت: پیش از این با وجود بررسی امور مربوط به احداث پردیس در شهرستان نور و حصول نتایج مطلوب، اینک شاهد هدر رفتن تمام آن تلاش‌هاییم و در آستانۀ از دست دادن این امتیاز مهم در استان هستیم.

زارع با اشاره به اینکه پس از ساخت و ساز سینما، سند آن به نام شهرداری نور صادر خواهد شد، گفت: ما ایجاد یک تعامل خوب از طرف شورا و شهرداری نور را انتظار داریم و توقع ما ایجاد یک همگرایی فرهنگی هنری در بین مسئولین این شهرستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اتمام فرصت اخذ وام ۴% یک میلیارد تومانی، گفت: امروز آخرین فرصت ثبت نام برای دریافت این وام بوده است که بدلیل عدم تعامل شورا و شهرداری، این فرصت عملا از دست رفته و برای احیای آن باید تلاشی مضاعف به انجام برسانیم.

زارع در خصوص احتمال ابطال مجوز ساخت پردیس در نور و انتقال آن به یک شهر دیگر افزود: پیش از این قرار بود تا پایان آبان ماه وضعیت این پروژه به یک نتیجه نهایی برسد، اما با روند فعلی در شهرستان نور و وجود مشکلات بر سر انتخاب پیمانکار و حل و فصل سایر مشکلات ایجاد شده، امیدواریم تا پایان آبان این مشکلات مرتفع شوند، در غیر این صورت ما مجبور به صدور مجوز این پردیس سینمایی برای یک شهر دیگر هستیم که اتفاقا شهرهای بسیاری خواهان جابجایی پردیس سینمایی امید هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار