50 درصد بودجه شهرداری منطقه یک زاهدان به پروژه های عمرانی اختصاص دارد

زاهدان (پانا) - شهردار منطقه یک زاهدان اعلام کرد از مجموع 44 میلیارد تومان بودجه این شهرداری 22 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی اختصاص دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
50 درصد بودجه شهرداری منطقه یک زاهدان به پروژه های عمرانی اختصاص دارد

حسن کیخا امروز در تور خبری که به منظور بازدید از پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه یک زاهدان با مشارکت بسیج رسانه سیستان و بلوچستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه بهسازی بزرگراه خلیج فارس زاهدان یکی از پروژه های عمرانی شاخص این شهرداری است که قرار است تا پایان سال 99 به بهره برداری برسد.

وی افزود: طول این پروژه از ابتدای میدان دکتر حسابی 1.5 کیلومتر است که در این مسیر پارک خطی همراه با فضای سبز و تمامی مبلمان شهری مورد نیاز به همراه خط عابر پیاده، لاین کُندرو و خط ویژه دوچرخه پیش بینی و طراحی شده است.

شهردار منطقه یک زاهدان ادامه داد: این پروژه با اعتبار حدود 6 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

کیخا خاطر نشان کرد: همچنین میدانی با قطر 110 متر با اِلمان ویژه شهر زاهدان به همراه فضای سبز نیز یکی دیگر از پروژه های عمرانی شاخص در این منطقه است.

ساخت 35 هزار و 800 متر مربع پیاده رو

شهردار منطقه یک زاهدان همچنین به پیاده رو سازی در معابر اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 35 هزار و 800 متر مربع پیاده رو در منطقه یک زاهدان ساخته شده که نسبت به سال گذشته 13 هزار و 450 متر مربع افزایش یافته است.

کیخا به آسفالت معابر شهر نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری 400 هزار متر مربع آسفالت در قالب 2 قرارداد در منطقه یک زاهدان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه آب شهر زاهدان سخت و شور است محبور به اصلاح جداول بتنی در معابر شهر شدیم که تا کنون 10 هزار متر از جداول منطقه یک را با جدول های سنگی تعویض کردیم.

شهردار منطقه یک زاهدان گفت: بهسازی 40 پارک و ایجاد 3 پارک جدید، بهسازی 3 میدان اصلی و تزئین آن با گل های دائمی از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار