قدردانی از مدارس فعال در انتخابات شورای دانش آموزی منطقه ۱۳

تهران(پانا)- فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳، از تجلیل و تقدیر مدارس منتخب و معاونین پرورشی فعال در امر انتخابات شورای دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از مدارس فعال در  انتخابات شورای دانش آموزی منطقه ۱۳

فیروزه طالبی ضمن قدردانی از همکاری مدیران همه مدارس گفت: از اول آبان، فعالیت مجازی در زمینه برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات آغاز شد. این فعالیت‌ها شامل معرفی کاندیداها، تبلیغات دانش آموزان، تهیه تولید محتوا با موضوع شورای دانش آموزی و رای گیری دانشآموزان بوده است. دانش آموزان از این انتخابات استقبال بسیاری کرده‌ و شرکت فعال در همه زمینه ها داشته اند. شورای دانش آموزی به صورت مجازی به علت پاره ای از مشکلات شبکه شاد تا یک شنبه ۱۲ آبان تمدید شد.
برگزار شدن انتخابات دانش‌آموزی به صورت الکترونیکی برای اولین بار، زمینه مشارکت دانش‌آموزان در همه عرصه‌ها به خصوص گروه‌های مختلف و همچنین شرکت در انتخابات آینده را فراهم می‌کند.
از روز سه شنبه اول آبان دانش آموزان داوطلب و کاندیداهای شورای دانش آموزی تبلیغات خود را در فضای مجازی آغاز نموده و حضوری پر رنگ در رقابت سالم با رقبای خود داشتند. دانش آموزان در قالب عکس، فیلم، کلیپ، انیمیشن و... تبلیغات خود را در شبکه آموزشی شاد بار گذاری کردند و به معرفی خود پرداختند.
پس از رونمایی از اپلیکیشن شورای دانش‌آموزی و ثبت نام کاندیداها در آن البته با کمی تاخیر، رای‌گیری با آرامش و در بستری سالم انجام شد؛ به همین مناسبت با تصمیم گیری ستاد انتخابات منطقه مقرر شد، به همه معاونین پرورشی شرکت کننده در این انتخابات تقدیرنامه منطقه و به منتخبین و معاونین برتر در مقاطع مختلف هدایایی اهدا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار