۱۲۲ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

تهران ( پانا) - با حضور وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و در مرحله ششم و هفتم از تولیدات ناوگان ریلی، ۱۲۲ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۲ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

در مرحله ششم و هفتم ۱۰۷ دستگاه واگن باری نو، ۴ دستگاه لکوموتیو نو، ۹ دستگاه واگن مسافری بازسازی شده و ۲ دستگاه لکوموتیو بازسازی شده به بهره برداری رسید که با ورود این تعداد ناوگان به شبکه ریلی که صد درصد در شرکت های داخلی تولید و یا بازسازی شده، در مجموع برای ۵۶۵ نفر اشتغال زایی شده و صرفه جویی ارزی ۶۰۶ میلیون یورویی به دنبال داشته است.

شرکت های تجارت کوشش سپاهان، پویا ترابر پیشتاز، آذرکیا تجارت، جنرال مکانیک، توکا ریل، ریل پرداز نوآفرین، حمل ونقل ریلی رجا و راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۸ شرکت سرمایه گذاران ناوگان هستند که در شرکت های واگن پارس، واگن سازی کوثر، فولاد درخشان، مپنا، کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج، ریل پرداز سیستم، کلاهدوز و نوین صنعت رجا تولید و یا بازسازی شده است.

امسال در سال جهش تولید و در مجموع هفت مرحله، ۴۵۱ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۹۳۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۶ درصد افزایش نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار