تبیین صلح و سازش در برنامه ما ایرانی ها

تهران (پانا) - برنامه «ما ایرانی ها»به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی روایت فعالیت ها و تلاش های خیرخواهانه محسن مقدس قاضی صلح و سازش ،قاضی دادگستری کل استان تهران ، بازرس ویژه دادگستری کل استان تهران در امور زندانیان و رئیس کمیته حمایت حقوقی و قضایی از تولید در استان تهران در جهت حل و فصل اساسی و زیر بنایی مشکلات کیفری مردم با ایجاد صلح و سازش و خاطرات قضایی خود صحبت و همکاران خود را تشویق به صلح و سازش می کند .

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تبیین صلح و سازش  در برنامه ما ایرانی ها

به گزارش روابط عمومی برنامه در این قسمت از برنامه که سه شنبه( ۲۰ آبان ماه ) ساعت۲۲ ازشبکه پنج پخش می شود قاضی محسن مقدس با جود نظر خاص خانواده برای مدیریت کارخانه پدر آن را رها کرده و به مسند خطیر قضاوت می نشیند ایشان در این برنامه از تلاش های خود در جهت حل و فصل بنیادین مشکلات حقوقی و قضایی مردم از طریق سازش و همچنین از خاطره تلخ مرگ شهادت گونه عموی خود در راه ایجاد صلح و سازش بین دو خانواده و گذشتی را که خانواده نسبت به قاتل کرده اند صحبت می کند .

اورنگی در این رابطه گفت: در این قسمت می خواهیم به صلح و سازش بپردازیم زیرا که از نظر دیدگاه مبین اسلام و شریعت محمدی (ص) از ارزش و مرتبه بسیار بالایی برخوردار است و هم آثار اقتصادی و اجتماعی بسیار خوبی برای طرفین ایجاد می کند و هم از صرف بیت المال جلوگیری می کند.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد .
مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار