برگزاری شورای فرهنگی شهرستان ری

شهر ری(پانا) - در پی مصوبات جلسات شورای فرهنگی فرمانداری و تاکید فرماندار ویژه شهرستان در خصوص ضرورت تشکیل شورای فرهنگی ، شورای فرهنگی در بهزیستی شهرستان ری تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای فرهنگی شهرستان ری

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان ری در جلسه آغازین این شورا ضمن تشکر از حضور اعضا گفت: باید به گونه‌ای عمل کرد که نتیجه اقدامات فرهنگی در بهزیستی شهرستان ری بر کارکنان و خصوصا جامعه هدف و افراد تحت پوشش و فرزندان شبانه روزی اثر دقیق و سنجیده بگذارد.
مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه بیان‌کرد: در روزگار پرهیاهو و شتاب امروز شایسته است اعضای شورای فرهنگی پیشنهادهایی را ارائه کنند که بتواند آرامش را به روان افراد و سپس به جامعه برگرداند و با اتخاذ روشهایی نوین بتوانیم فرهنگ غنی اسلامی ایرانی خود را در وجود عزیزانمان قابل فهم و پذیرش و نهادینه کنیم.
حجت‌الاسلام‌ ترنیان امام جماعت بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه کسانی که کار فرهنگی می‌کنند باید باعشق و علاقه کار کنند و زمان و مکان برای این افراد در اولویت اول نباشد اظهار کرد: تنها اثرگذاری بر فرزندان شبانه روزی و کودکان کار و خیابان حرف اول را بایست بزند و دغدغه‌ای غیر از این نداشته باشیم.


مریم‌صفایی معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان ری، در این جلسه تصریح کرد: درحوزه امور اجتماعی همیشه کارهای فرهنگی صورت می‌گیرد وقتی کودکان ما شعر می خوانند داستان می گویند برای مناسبتهای متفاوت یعنی این که کارفرهنگی آرام و نرم در حال انجام و اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار