آغاز به کار مجدد 2 واحد تولیدی با جذب سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی استان زنجان

زنجان (پانا) - با تلاشها و پیگیری های مجدانه کارگروه اقتصادی و ریاست محترم دادگستری استان زنجان واحدهای تولیدی شرکت توسعه شیر فرآوران که از مدتها قبل به‌دلیل معوقات بانکی تعطیل شده بود با سرمایه گذاری شرکت تولید حیان پروژه پارس یکی از شرکت های دانش بنیان تولید کننده کیت های آزمایشگاهی در فاز اول و همچنین شرکت سپهر دنیز طارم تولید کننده رب گوجه فرنگی راه اندازی مجدد شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار مجدد 2 واحد تولیدی با جذب سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی استان زنجان

به گزارش اداره کل دادگستری استان زنجان، این واحدهای تولیدی که به‌دلیل معوقات بانکی و بدهی های مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تعطیل شده بود با پیگیریهای شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و مساعدتها و همکاریهای بانک‌های عامل، ادارات تامین اجتماعی، دارایی استان و هماهنگی‌ها و دستورات قضایی ریاست محترم دادگستری استان با جذب سرمایه گذاران جدید به چرخه تولید بازگشتند.

همچنین در همین روز براساس تفاهم نامه منعقده فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان یک واحد از واحدهای سایت کارگاهی شهرک صنعتی اشراق زنجان جهت ایجاد واحد تولیدی در و پنجره در قالب قرارداد استیجاری در اختیار معتادان بهبود یافته مورد بهره برداری قرار گرفت.

لازم به یادآوری است با تأسیس این واحد تولیدی، زمینه اشتغال 12 نفر از افراد بهبود یافته از دام اعتیاد فراهم شد. این مراسم با حجت الاسلام نیارکی ریاست محترم دادگستری زنجان و عباسی سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان و تنی چند از مدیران و مسئولین استانی در شهرک صنعتی اشراق زنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار