همکاری شرکت میهن در ساخت ۶۰ مدرسه در کشور

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور از تعهد شرکت هلدینگ میهن به منظور مشارکت در ساخت ۶۰ مدرسه در مناطق مختلف کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
همکاری شرکت میهن در ساخت ۶۰ مدرسه در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، در تفاهم نامه سازمان نوسازی مدارس کشور با شرکت هلدینگ میهن ساخت 20 مدرسه جدید توسط این شرکت تقبل شد و مجموع تعهدات این شرکت به 60 مدرسه افزایش یافت.

فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور در حاشیه امضای این یادداشت تفاهم همکاری با ابراز خرسندی از ورود صنایع و شرکت های تجاری به عرصه مدرسه سازی، از نگاه مثبت و سازنده شرکت هلدینگ میهن به این حوزه قدردانی کرد و گفت: اثرات و نتایج کار در مدرسه سازی ماندگار است و انتفاع همگانی دارد.

وی با اشاره به نقش ارزنده خیرین حقیقی و حقوقی در توسعه زیرساخت های آموزشی ودسترسی دانش آموزان به امکانات آموزشی گفت: تعهدات شرکت هلدینگ میهن با اضافه شدن 20 مدرسه به تعهد پیشین که ساخت 40 مدرسه را متقبل شده بود به 60 مدرسه افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت میهن نیز با ابراز علاقه نسبت به مدرسه سازی در مناطق نیازمند گفت: شرکت میهن بر حسب مسئولیت اجتماعی وارد عرصه مدرسه سازی شده است و به لطف خداوند با این تفاهم‌نامه ساخت 60 مدرسه در کشور را متعهد می شویم تا انشاله تقدیم دانش آموزان عزیز شود.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر توسعه همکاری ها در سال های آتی خاطرنشان کرد: پروژه های در دست ساخت شرکت میهن با سرعت در حال اجراست و به زودی افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار